برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دوز دوم واکسیناسیون کرونا تنها با دریافت پیامک

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دوز دوم واکسیناسیون کرونا تنها با دریافت پیامک

ايسنا/ رييس شبکه بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به ادامه روند واکسيناسيون کرونا در گروه‌هاي سني بالاي ۷۰ سال تاکيد کرد: تمام افرادي که منتظر دريافت دُز اول يا دوم واکسن کرونا هستند، پيامک دريافت خواهند کرد؛ بنابراين افراد پيش از دريافت پيامک به مراکز بهداشتي که کار تزريق واکسن را انجام مي‌دهند، مراجعه نکنند.

دکتر جعفر صادق تبريزي درخصوص ادامه روند واکسيناسيون کرونا در گروه‌هاي سني بالاي ۷۰ سال، گفت: براي افرادي که از طريق سامانه salamat.gov.ir اقدام به ثبت نام کردند و در نوبت اول تزريق واکسن هستند و همچنين براي افرادي که منتظر دريافت دُز دوم واکسن هستند، پيامک ارسال مي‌شود؛ بنابراين پيش از دريافت پيامک به مراکز بهداشتي که کار تزريق واکسن را انجام مي‌دهند، مراجعه نکنند.

وي با اشاره به تسهيل واردات واکسن کرونا، اظهار کرد: توزيع يک ميليون دُز واکسن وارداتي کرونا از ديروز آغاز شده است و نيمي از آن روز گذشته و نيم ديگر آن امروز توزيع مي‌شود و ان شاءلله طي روزهاي آتي هم قرار است يک ميليون دُز ديگر واکسن کرونا هم به کشور وارد شود. بنابراين احتمالا به زودي گروه سني ديگري را براي دريافت واکسن اعلام کنيم ولي فعلا در حال تزريق واکسن به گروه سني ۷۰ سال به بالا و لکه‌گيري افراد جامانده هستيم.

رييس شبکه بهداشت وزارت بهداشت تاکيد کرد: افرادي که در اين مقطع مشمول دريافت واکسن هستند ( فقط ۷۰ سال به بالا) و ثبت نام نکردند به سايت salamat.gov.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند تا پيامک نوبت‌ دهي واکسن برايشان ارسال شود. نوبت‌هاي گروه سني بالاي ۷۰ سال و افراد جامانده محفوظ است و با ثبت نام در سامانه مي‌توانند واکسن دريافت کنند.

وي افزود: هر زمان که پارت بعدي واکسن در اختيارمان قرار گيرد گروه‌هاي سني ديگر (۶۵ سال به بالا) هم وارد واکسيناسيون خواهند شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar