برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکسیناسیون 500 هزار دانشجو در شهریور

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکسیناسیون 500 هزار دانشجو در شهریور

ايسنا/ سخنگوي وزارت بهداشت درباره زمان و شرايط واکسيناسيون معلمان مدارس، اساتيد دانشگاه ها و دانشجويان توضيحاتي ارائه کرد.

دکتر سيما سادات لاري درباره وضعيت بازگشايي دانشگاه‌ها و مدارس، گفت: آموزش براي ما بسيار مهم است؛ چه در مقاطع آموزش و پرورش و چه در دانشگاه‌ها. خدا را شکر نمي‌توانيم بگوييم بازگشايي؛ چراکه عملا آموزش‌هاي ما به صورت مجازي در مدارس و دانشگاه‌ها وجود داشت و معلمان و اساتيد بسيار زحمت کشيدند.

وي افزود: ما مي‌خواهيم حضور افراد را در مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشم. واقعا کيفيت آموزش‌هاي مجازي به اندازه آموزش حضوري نبوده است. اگرچه همه زحمات زيادي کشيده‌اند. بر اين اساس مرداد ماه معلمان‌مان واکسينه مي‌شوند تا از مهر ماه حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشيم.

لاري ادامه داد: همچنين جلساتي با وزارت علوم داشتيم که براي بازگشايي دانشگاه ها تصميم‌گيري شد. در عين حال ۲۰۰ هزار نفر اساتيد و پرسنل دانشگاه داريم که آنها هم مرداد ماه واکسينه مي‌شود. همچنين حدود ۳ ميليون و ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور داريم.

وي که در يک برنامه تلويزيوني صحبت مي کرد،  گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد دانشجويان علوم پزشکي که باليني بودند، واکسينه شدند، اما ساير دانشجوهايمان که باليني نبودند، مانده‌اند. ۵۰۰ هزار نفر از دانشجويان در شهريور ماه واکسينه مي‌شوند، مهر ماه نيز يک ميليون، آبان ماه يک ميليون و در آذر هم مابقي واکسينه مي‌شوند. ما يک سناريو و برنامه اي براي آموزش حضوري دانشجويان به صورت شناور داريم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره