برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هشت قاچاقچی کالا در تور اطلاعاتی پلیس

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هشت قاچاقچی کالا در تور اطلاعاتی پلیس

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از دستگيري ۸ قاچاقي کالا خبر داد.

سرهنگ علي ولي پور گودرزي رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به تشديد مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته اولين مرحله طرح استاني مقابله با قاچاق معکوس با محوريت دام زنده، محصولات کشاورزي و نهاده‌هاي دامي در تهران بزرگ، ماموران اين پليس طي يک عمليات همزمان و منسجم پس از رصد‌هاي اطلاعاتي نامحسوس به ۹ محل که محل دپوي کالا‌هاي قاچاق بود مراجعه کردند که مقادير زيادي انواع کالا‌هاي قاچاق در محل موجود بود.

وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد کالا‌ها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرايشي، کاشت ناخن و ماينر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکي است، در ادامه تحقيقات مشخص شد که کالا‌ها از مرز‌هاي ورودي به تهران منتقل و در محل‌ها انبار و سپس با نام برندهاي معتبر محصول کشور‌هاي خارجي اقدام به فروش در بازار کردند.

سرهنگ ولي پور گودرزي با اشاره به اينکه کاراگاهان در رصد‌هاي اطلاعاتي پيچيده موفق شدند 8 نفر از مالکان کالا‌ها را شناسايي کنند، تصريح کرد: با هماهنگي مقام قضائي کارآگاهان در عمليات پليسي متهمان را دستگير و با تکميل پرونده آن ها را به مرجع قضائي معرفي کردند.

وي با بيان اينکه کارشناسان ارزش مالي اموال کشف شده را ۵ ميليارد تومان اعلام کرده اند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالاي قاچاق و احتکار کالا با پليس ۱۱۰ تماس بگيرند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره