logo

تلویزیون‌های اسنوا، پنل ایرانی خواهند داشت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تلویزیون‌های اسنوا، پنل ایرانی خواهند داشت

آخرين خبر/اسنوا، خبر از راه اندازي خط توليد پنل نمايشگرهايي داده است که مي تواند در محصولات اين برند استفاده شود. اين خط توليد تمام رباتيک که تنها نمونه موجود حال حاضر در ايران است، مي تواند روزانه 2500 پنل تا سايز 65 اينچ را با فرکانس هايي از 60 تا 400 هرتز را توليد کند.

اسنوا در حال حاضر تلويزيون هاي Ultra HD تا سطح 8K خود را نيز با تکنولوژي هاي متفاوت LED, OLED, QLED و با قابليت‌هايي نظير IPS و VA دنبال کرده است که نيازهاي آن از اين پس در اين خط توليد، پشتيباني مي‌شود. داخلي شدن اين خط به مشتريان اين برند اجازه خواهد داد محصولات به روزتر و متنوع‌تري را تجربه کنند.

عليرضا حاتمي مدير روابط عمومي اسنوا در اين خصوص گفت: گروه توسعه سرمايه‌گذاري انتخاب به عنوان مجموعه سرمايه‌گذاري، زيرساخت‌هاي قابل توجهي ايجاد کرده است که در ترکيب با دانش طراحي و بازاريابي اسنوا، منحصربه فرد بودن خود را نشان داده است. اسنوا مسير مشخصي در توليد را دنبال مي‌کند و ارزش هايي فرا محصولي در سازمان خود ترسيم کرده است و به دنبال معنا کردن «پيشرفتگي» در تمامي زمينه‌هاي مرتبط به خود است. هر چند پله‌هاي زيادي براي بالا رفتن مانده است.

وي افزود: پيش از اين اسنوا توانسته است برد و نرم افزارهاي تلويزيون‌هاي خود را توليد کرده و پنل نمايش، بخش مهمي از پازل يک محصول کاملا ايراني در اين حوزه بود.

حاتمي ادامه داد:  با راه اندازي اين خط، به دنبال اجراي برنامه‌هايي هستيم که مي‌تواند بر روي افزايش تعهدات گارانتي مرتبط با تلويزيون نيز به دليل امکان تعمير پنل تصوير آن، تاثيرگذار باشد.

اسنوا که از 16 سال پيش، فعاليت خود را آغاز نموده، تا کنون طيف محصولات بسياري را معرفي کرده که برخي جاي خود را در بازار باز و بعضي هم به موزه اسنوا پيوسته است. به جز محصولات اصلي شامل تلويزيون، سايد-باي-سايد، يخچال-فريزر، اجاق گاز، ماشين هاي لباسشويي و ظرفشويي اين برند در کارنامه خود توليد محصولاتي نظير مايکروويو و جاروبرقي و حتي محصولاتي متفاوت نظير جاروبرقي هاي رباتيک و يا محصولات تصفيه آب و هوا را نيز داشته است.

/
به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره