برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ناکامی موبایل‌قاپ حرفه‌ای در آخرین سرقت

منبع
فارس
بروزرسانی
ناکامی موبایل‌قاپ حرفه‌ای در آخرین سرقت

فارس/ پليس آگاهي پايتخت از شناسايي و دستگيري موبايل قاپ حرفه اي و کشف بيش از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علي عزيزخاني ‌رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري موبايل قاپ حرفه اي و کشف بيش از 30 فقره سرقت خبر داد. 
 
سرهنگ کارآگاه عزيزخاني در تشريح جزئيات خبر فوق اظهارداشت: بيست و نهم فروردين ماه پرونده اي به همراه يک نفر متهم به اسم بهزاد از سوي کلانتري 108 نواب به پايگاه هشتم پليس آگاهي ارجاع شد که چکيده پرونده  حاکي از آن بود که متهم به همراه يک نفر ديگر با موتورسيکلت قصد سرقت موبايل خانمي را داشته که با مداخله شهروندان موفق به سرقت نشده و در حين فرار به خودروهاي عبوري برخورد و  بهزاد توسط شهروندان دستگير شده ولي همدستش از محل مي گريزد.

وي تصريح کرد: بهزاد در بازجويي هاي اوليه در کلانتري به شدت منکر سرقت بوده و اعلام کرد که در حال عبور با خودروي عبوري تصادف کرده و اظهارات شاهدين کاملاً کذب است.

وي گفت: پس از وصول پرونده به پايگاه در حالي که متهم کماکان منکر بزه انتسابي بوده، تحت بازجويي قرار گرفت و پس از بررسي سوابق کيفري معلوم شد بهزاد داراي 3 فقره سابقه کيفري در زمينه سرقت است.

سرهنگ کارآگاه عزيز خاني تصريح کرد: کارآگاهان با اطلاعات بدست آمده تحقيقات خود را گسترش داده و به جمع آوري ادله و کشف رد پاي متهم در سرقت هاي اخير اقدام کرده و  تلاش شبانه روزي کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت هاي خاص پايگاه هشتم نتيجه بخش شده و مشخص مي‌شود بهزاد با همدستي فرد متواري بيش از 30 فقره سرقت به شيوه قاپ زني در شهر تهران انجام داده اند.

رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران با بيان اينکه با بدست آمدن مدارک و ادله‌هاي متقن بهزاد مجدداً مورد بازجويي قرار گرفت و در مواجهه با مستندات موجود به قاپ زني تلفن همراه با همدستي شخصي بنام مرتضي اعتراف کرد افزود: متهم در اعترافاتش اعلام کرد که تاکنون بيش از 30 فقره سرقت مرتکب شده و اموال مسروقه را به مالخري در خيابان شوش مي فروخته و ارزش مجموع سرقت ها بيش از 350 ميليون تومان بود.

سرهنگ کارآگاه عزيزخاني با اشاره به اينکه دستگيري متهم متواري و مالخر اموال سرقتي در دستور کار کارآگاهان قرار دارد، افزود: تاکنون  23 نفر از مالباختگان متهم را به عنوان سارق خود معرفي کرده اند و اقدامات پليسي براي شناسايي ديگر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره