نماد آخرین خبر

دستگاه های صنعتی پرکاربرد در دنیا

منبع
بازار
بروزرسانی
دستگاه های صنعتی پرکاربرد در دنیا

بازار/دنیای مدرن امروزی باعث شده است که روز به روز نیاز برخی از کسب و کارها به تجهیزات صنعتی افزایش یابد و در صورتی که کسب و کاری به هر دلیل نتواند تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز را خریداری نماید این مورد باعث میشود  که یک مجموعه بزرگ تعطیل شده و به کار افتاده شود.

تجهیز بودن یک کسب و کار به دستگاه های مدرن و صنعتی باعث افزایش تولید شده و کارها به ساده ترین راه ممکن پیش خواهد رفت. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا چند نمونه از تجهیزات و دستگاه هایی که امروزه به عنوان دستگاه های پرکاربرد در دنیا شناخته میشود را به شما معرفی کنیم.

دستگاه های پرکاربرد در دنیا چه دستگاه هایی هستند؟

امروزه دستگاه های متفاوتی تولید و روانه بازار میشود که در ده ها مقاله نمیتوان به معرفی آنها پرداخت ولی ما در این مقاله تصمیم داریم 5 دستگاه پرکاربرد دنیا را به شما معرفی نمائیم پس برای آشنایی با این دستگاه ها با ما همراه باشید.

 

دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی

یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلان فراوری غذایی دستگاه میوه خشک میباشد که امروزه مورد استفاده خیلی از افراد و شرکت ها قرار میگیرد. این دستگاه با سرعت بسیار بالا و کیفیت باورنکردنی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خشک کردن انواع میوه و سبزیجات میکند. افراد بسیار زیادی وجود دارد که از این دستگاه ها برای کسب درآمد استفاده میکنند زیرا امروزه میوه ی خشک شده به دلیل داشتن خاصیت های بسیار بالا در فروشگاه های بسیار زیادی بفروش میرسد.

تولید کننده ها و تامین کننده های فراوانی در ایران و دنیا در زمینه فروش و تولید دستگاه خشک کن میوه فعالیت میکنند ولی یکی از بهترین تامین کننده ها و فروشنده های مطرح کشور آریا تجهیزات بوده و دستگاه خشک کن میوه آریا تجهیزات طبق نظرسنجی های انجام شده به عنوان با کیفیت ترین محصولات بازار داخلی میباشد.

دستگاه میوه خشک کن

 

 

دستگاه بسته بندی

همه ی مواد غذایی و ... برای فروش نیازمند یک بسته بندی استاندارد هستند و کسب و کارهای کوچک یا بزرگی که در زمینه تولید مواد غذایی یا ... فعالین میکنند از دستگاه بسته بندی استفاده کنند زیرا کسب مجوز برای فروش نیازمند بسته بندی استاندارد بوده در غیر اینصورت امکان فروش وجود ندارد. البته در نظر داشته باشید که دستگاه های بسته بندی در انواع مختلفی مانند دستگاه سلفون کش ، دوخت ، پرکن و ... تولید میشود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد.

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک به عنوان بهترین دستگاه حال حاضر دنیا شناخته میشود که به دلیل کاربرد بسیار زیادی امروزه در فروشگاه ها و حتی محیط های خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های دوخت پلاستیک در 3 مدل ریلی ، رومیزی و پدالی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و روانه بازار میشود.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه ها عمل جوش دادن پلاستیک در ابعاد متفاوتی میباشد و با داشتن کیفیت بسیار بالا در کوتاه ترین زمان ممکن دو لبه نایلون و پلاستیک  را به هم پرس کرده و حتی در برخی مدل ها امکان برش نیز وجود دارد.

 

 

دستگاه بسته بندی

دستگاه پرکن

کاربردی ترین محصولاتی که همه شرکت های تولیدی باید از آن در محیط خود استفاده کنند دستگاه پرکن میباشد. این دستگاه ها با تقسیم کردن اتوماتیک ماده آنها را در ظرف های مورد نظر پرکرده و روانه خط بسته بندی و فروش میکند. این دستگاه ها هم مانند سایر دستگاه ها برای مواد متفاوت بوده و به دلیل کاربرد خیلی زیاد آنها برخی از تولید کننده ها که در  زمینه تولید دستگاه پرکن فعالیت میکنند این دستگاه های مدرن و پیشرفته را در طرفیت ها و مدل های متفاوتی تولید میکنند.

 

دستگاه رطوبت ساز

محیط های بسیار زیادی وجود دارد که نیازمند رطوبت هستند مانند سالن های پرنده ، گلخانه ها ، سالن های پرورش قارچ ، رستوران ها و ...

تامین کردن رطوبت امروزه توسط دو مدل دستگاه انجام میشود که معرف ترین آنها دستگاه های التراسونیک میباشد و پروانه ای میباشد در نظر داشته باشید که این دو دستگاه در ایران نیز تولید میشود و با توجه به کاربرد آنها این دستگاه ها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه ها با توجه به ابعاد و ظرفیت آنها قیمت های متفاوتی دارد و این مورد باعث میشود تا هر محیطی به راحتی بتواند  از این دستگاه ها استفاده کنند.

دلیل مهم بودن استفاده از تجهیرات مدرن در کسب و کارها

کارکرد نیروی انسانی در برخی از شغل ها خطرات و خطاهای بسیار زیادی را دارد به همین دلیل سرعت کارکرد نیروی کار انسانی مسلما از تجهیرات یا دستگاه بسیار پایین بوده و این مورد باعث میشود تا با تولید برخی از تجهیرات و دستگاه ها سرعت کار افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر استفاده از نیروی کار به صورت چشمگیری کاهش پیدا میکند.

در برخی از شرکت های بزرگ تولیدی نیروی کار در بخش تولید بسیار کم بوده و در بخش های اداری از نیروی کار انسانی استفاده میشود و این هم به دلیل وجود برخی از دستگاه های صنعتی مدرن میباشد.

منبع : آریا تجهیزات