برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وزارت علوم: اکثر دانشجویان دستگیر شده آزاد شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزارت علوم: اکثر دانشجویان دستگیر شده آزاد شدند

ایرنا/ شمسی پور سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند.

علی شمسی پور در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.

وی همچنین نوشته است: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

هفتم مهرماه جاری شمسی پور از حضوری شدن کلاس‌های درس همه دانشگاه‌های کشور از ابتدای هفته جاری (۹ مهرماه ۱۴۰۱) خبر داده بود. بر همین اساس از روز گذشته کلاس های بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار شده است.

پیش از این نیز محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تاکید کرده بود که سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت کاملاً حضوری است و آموزش مجازی برای سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت.

۴ دانشجوی دانشگاه شریف با پیگیری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تا ساعاتی دیگر آزاد می شوند 
 
چهار دانشجوی دانشگاه شریف که دوشنبه هفته قبل بازداشت شده بودند با پیگیری مستمر رئیس این دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تا ساعاتی دیگر به جمع خانواده خویش باز می‌گردند.

رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف در ویدئویی که شامگاه جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ در کانال خبری این دانشگاه منتشر شد، درباره آخرین پیگیری‌ها برای آزادی دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: تلاش‌های زیادی را در دو روز گذشته داشتیم تا بتوانیم دانشجویان را از بازداشتگاه آزاد کنیم.

رئیس دانشگاه شریف افزود: چند ساعتی را در وزارت علوم بودم و تماس‌های زیادی با وزیر علوم داشتم و آقای وزیر هم انصافاً تلاش‌های زیادی داشتند و قرار شد نتایج پیگیری‌ها را به من اطلاع دهند؛ امیدوارم هرچه زودتر خبر خوبی برای شما داشته باشم.

جلیلی در این ویدئو تاکید کرد: تماس‌هایی با نفراتی از هر سه قوه شب گذشته داشتم و امیدوارم همه همکاری کنیم به نحوی که هیچ اشکالی در فرآیندی که دنبال می‌کنم، به وجود نیاید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره