برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سارقان کیف قاپ دستگیر شدند

منبع
مهر
بروزرسانی
سارقان کیف قاپ دستگیر شدند

مهر/ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان حرفه‌ای کیف قاپ و کشف ۹ فقره پرونده سرقت در شهرستان ری، خبر داد.

سرهنگ سید رضا عمادالدینی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: پی وقوع چند فقره کیف قاپی توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر ری، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عمادالدینی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی افراد را در مخفیگاهشان در یکی از محلات تهران، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۴ دستگاه تلفن همراه و ۳ عدد کیف دستی از مخفیگاه متهمان کشف شد افزود: سارقان جوان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره کیف قاپی در سطح شهر ری اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عمادالدینی در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: تأمین و ارتقا امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره