برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری ۶۶۹ مالخر در طرح سراسری پلیس آگاهی

منبع
مهر
بروزرسانی
دستگیری ۶۶۹ مالخر در طرح سراسری پلیس آگاهی

مهر/ جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۶۶۹ مالخر در ششمین هفته اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد.

سردار فرامرز به گذر با بیان اینکه برخورد با سرقت از اولویت های مهم پلیس آگاهی می باشد، اظهار کرد: با اقدامات موثر و تلاش پلیس و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور مقابله با مالخران اموال مسروقه در هفته ششم ۶۶۹ نفر مالخر دستگیر و ۷۱۳ فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۸ آذر تا ۵ دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: با بررسی نتایج به دست آمده در سراسر کشور و تحلیل داده ها مشخص شد از نظر تعداد دستگیری مالخر طی این بازه زمانی استان های خراسان رضوی، تهران بزرگ و شرق تهران به ترتیب بیشترین  عملکرد را به خود اختصاص داده اند.

جانشین پلیس آگاهی با اشاره به اینکه این طرح به صورت هفتگی در دستور کار پلیس و در حال انجام می باشد، خاطرنشان کرد: اولویت ما در این خصوص کشف اموال و رضایت مردم است.

وی با تاکید به برخورد با مالخرها تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به اماکن و نقاطی که احتمال خرید و فروش اموال مسروقه در آنها وجود دارد نظارت و در صورت شناسایی با قاطعیت برخورد می کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار به‌گذر عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان دانست و خاطرنشان کرد: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه های پلیس نقش موثری در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره