برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نظرسنجی: تراکتور و سپاهان یا استقلال و پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نظرسنجی: تراکتور و سپاهان یا استقلال و پرسپولیس

ورزش 3/دو تیم پرطرفدار و ریشه‌دار در فوتبال ایران امشب یک جدال حساس و بسیار پراهمیت دارند.
سال گذشته هم نبرد این دو تیم بود که به نوعی قهرمان مسابقات را تعیین کرد؛ جایی که سپاهان با وجود اینکه 4 امتیاز از پرسپولیس پیش بود، در تبریز شکست خورد و سپس با تساوی مقابل ملوان همه چیز به یکباره از دست مورایس و شاگردانش پرید. امسال هم همین شرایط و حساسیت در نبرد دو تیم وجود دارد و برنده این مسابقه می‌تواند در تعیین قهرمان مسابقات نقش پررنگی ایفا کند.
فارغ از حساسیتی که بر این نبرد حاکم است، هواداران فوتبال می‌توانند در انتظار یک مسابقه با کیفیت هم باشند؛ چرا که بازی در فضایی استثنایی با حضور هواداران تبریزی برگزار خواهد شد و حضور دو مربی کاربلد خارجی و ستاره‌های پرشمار بر هیجان و کیفیت این مسابقه خواهد افزود. تا جایی که حتی این مسابقه در حال حاضر قابل قیاس با دربی است و شاید برای برخی هواداران فوتبال جذاب‌تر و مهم‌تر هم باشد.
هواداران و حامیان هر دو باشگاه مدت‌هاست که انتظار دارند این بازی از شبکه سوم پخش شود و اهمیت دربی‌گونه داشته باشد که هنوز این درخواست اجابت نشده است. اما به هر ترتیب این دو غول خارج از پایتخت در مسابقه فردا یک چیز بالاتر از دربی خواهد بود و آن هم تعداد تماشاگری است که به استادیوم خواهد آمد.
در این شرایط شما مخاطبان ورزش‌سه که در جریان حساسیت مصاف تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام قرار دارید، تماشای کدام مسابقه را ترجیح می‌دهید؟ دربی پایتخت که همواره توجهات را به خود جلب می‌کند یا این مسابقه که شاید اتفاقات آن تعیین کننده قهرمان لیگ باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید