برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صداقت: ریسک کردیم و مخفی نشدیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صداقت: ریسک کردیم و مخفی نشدیم

ورزش 3/مربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند با حمایت هواداران‌شان به پیروزی مقابل ملوان برسند.
مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار نساجی مازندران مقابل ملوان انزلی عنوان کرد: پس از وقفه تقریبا 20 روزه دوباره مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می‌شود و فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم. وقتی بازی‌های ملوان را مرور می‌کنیم، متوجه کیفیت خوب آنها می‌شویم. به شخصه فکر می‌کنم که این نسخه از ملوان، با کیفیت‌ترین ملوان در چند فصل اخیر بوده و جا دارد به آقای تارتار و همکاران‌شان تبریک بگوییم. کاملاً مشخص است که چه  چیزی در زمین می‌خواهند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که در اختیار دارند، انجام می‌دهند.
او ادامه داد: جایگاه جدولی ملوان نشان دهنده کیفیت داخل زمین آنها است ولی ما هم تیم نساجی هستیم و شرایط جدول ما را تحت فشار گذاشته و محکوم و مجبور هستیم و برنامه داریم تا ان‌شاالله نمایش خوب و با برنامه داشته باشیم و از میدان سخت بازی با ملوان و در حضور هواداران پرشور تیم دست پُر خارج شویم و خصوصا سه امتیاز را بگیریم.
مربی نساجی یادآور شد: تمرینات خوبی را امروز و دیروز در حضور تماشاگران قائم‌شهری داشتیم. روال کار اینطور است که آخرین تمرین تیم‌ها قبل از هر مسابقه به طور مخفیانه یا پشت درهای بسته انجام می‌شود، اما آنقدر آقا ساکت نسبت به هواداران نساجی که مالکان واقعی تیم هستند، ارادت قلبی دارد که در این شرایط هر دو تمرین را در کنار هواداران انجام دادیم.
صداقت تاکید کرد: وقتی به ریسک این موضوع فکر می‌کردیم، دیدیم که انرژی دریافتی از هواداران برای تیم، بیشتر از هر داستان دیگری است و جا دارد از آنها تشکر کنیم. امیدوارم فردا نیز هواداران در کنار ما باشند و انرژی مثبت را به ما بدهند و به بازیکنان‌شان کمک کنند تا ان‌شاالله اتفاقی که همه دوست داریم، بیفتد و آخر بازی همه‌ی خانواده نساجی خوشحال باشند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره