برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
ورزشی

اطلاعیه رسمی استقلال؛ حذف از آسیا دروغ است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اطلاعیه رسمی استقلال؛ حذف از آسیا دروغ است

ورزش 3/پیش از این نیز بارها در ورزش سه نوشته بودیم که بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، مشکلی در راه کسب مجور حرفه ای آبی ها ایجاد نخواهد کرد چرا که آبی ها با باشگاه سانتاکلارا وارد مذاکره شده و توافق نامه ای را به ثبت رسانده و در سامانه AFC بارگذاری کرده بودند.
با این حال، برخی از رسانه ها و کانال های تلگرامی با استناد به سامانه فیفا و بسته بودن پنجره استقلال، مدعی بودند که آبی ها یک بار دیگر از دریافت مجوز حرفه ای بازمانده و قادر به شرکت در مسابقات آسیایی نیستند.
حالا نیز رسانه رسمی باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای در این خصوص نوشته است: 
در شرایطی که باشگاه استقلال تمامی مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه ای را بی کم و کاست در مهلت قانونی بارگذاری کرده، متاسفانه امروز برای چندمین بار، برخی به اصطلاح خبرنگار و فعال فیک مجازی، به قصد ایجاد تقابل میان باشگاه و هواداران، شایعه کذب حذف استقلال از آسیا را به راه انداخته اند.
باشگاه استقلال یک بار دیگر تاکید می کند هر آنچه باید برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری شود را تمام و کمال انجام داده و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا ندارد.
در حال حاضر تنها کار باقی مانده تفکیک مالکیت دو باشگاه است که وزیر محترم ورزش و جوانان با جدیت پیگیر انجام این فرآیند است و خوشبختانه هنوز برای نهایی شدن این کار فرصت باقی است.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره