برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نصرتی سرمربی تراکتور می‌شود یا گل‌محمدی؟

منبع
فارس
بروزرسانی
نصرتی سرمربی تراکتور می‌شود یا گل‌محمدی؟

فارس/مدیر تیم تراکتور توضیحاتی را درمورد شرایط این تیم پس از جدایی پاکو خمز ارائه کرد.
 سعید مظفری‌زاده درمورد آخرین وضعیت انتخاب جانشین پاکو خمز در تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: اکنون تیم ما در حال برگزاری اولین تمرین خود پس از جدایی این سرمربی است. با توجه به مخالفت باشگاه با استعفای محمد نصرتی، او فعلا مسئولیت تراکتور را برعهده دارد و محمد عسگری به عنوان مربی و داود فعال نیز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به نصرتی کمک می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال آیا نصرتی قرار است تا پایان فصل هدایت تراکتور را برعهده داشته باشد، توضیح داد: کمیته نقل و انتقالات و هیات مدیره باشگاه با نظر زنوزی در مورد انتخاب سرمربی تصمیم می‌گیرند اما نصرتی یکی از گزینه‌های اصلی ما است که در حال حاضر نیز هدایت تیم را برعهده گرفته و قطعا در بازی با نساجی نیز به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند.

مدیر تیم تراکتور درمورد وضعیت مذاکره با یحیی گل‌محمدی، تصریح کرد: هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات گزینه‌ها را بررسی می‌کنند و هر تصمیمی به صلاح تراکتور باشد اتخاذ خواهند کرد اما اکنون تیم ما با نصرتی کار خود را پیش می‌برد.مظفری‌زاده درمورد مصدومیت محمد حسینی، توضیح داد: او در بازی با ذوب آهن دچار مصدومیت همسترینگ شده و برخی از دیدارهای آتی تراکتور را از دست می‌دهد. امیدوارم با ریکاوری مناسب بتواند پس از رفع آسیب دیدگی در ادامه لیگ به ما کمک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره