برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش‌بینی جدید از تعداد مدال‌های کاروان ایران در المپیک پاریس

منبع
فارس
بروزرسانی
پیش‌بینی جدید از تعداد مدال‌های کاروان ایران در المپیک پاریس

فارس/در جدول منتشر شده امروز جایگاه و تعداد مدال‌های ایران در المپیک پاریس پیش‌بینی شد.
 امروز در 17 آوریل 2024، دقیقاً 100 روز قبل از مراسم افتتاحیه المپیک پاریس، Nielsen's Gracenote آخرین پیش‌بینی جدول مدال مجازی (VMT) خود را منتشر کرد.

با در نظر گرفتن داده‌های نتایج موجود از مسابقات کلیدی جهانی و قاره‌ای از بازی‌های المپیک تابستانی، تعداد مدال‌های طلا، نقره و برنز برای کشورهای شرکت‌کننده و ورزشکاران در بازی‌های پاریس پیش‌بینی شده است. این پیش بینی از هم اکنون تا مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پاریس به صورت ماهانه به روز می‌شود.این جدول با توجه به محرومیت روسیه و بلاروس از بازی‌های المپیک پاریس منتشر می‌شود.

ورزشکاران این ۲ کشور به صورت آزاد، بدون پرچم و سرود ملی در المپیک شرکت می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود که آمریکا در مجموع بیشترین مدال‌ها را در پاریس 2024 (123 مدال) کسب کند. اگر تیم آمریکا این انتظار را برآورده کند، هشتمین جایگاه متوالی این تیم در صدر جدول نهایی مدال‌های بازی‌های تابستانی خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود چین در مجموع مدال‌ها دوم شود. 89 مدال پیش‌بینی‌شده برای چین با مجموع مدال دو سال پیش این کشور در توکیو برابری می‌کند. انگلیس با 66 مدال، فرانسه با 55 مدال و استرالیا با 50 مدال در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

کاروان ایران در این جدول در جایگاه بیست و هشتم قرار دارد. برای کشورمان 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز پیش‌بینی شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره