برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شش پری: با نام من از صندوق قهرمانان کلاهبرداری میلیاردی شده است!

منبع
فارس
بروزرسانی
شش پری: با نام من از صندوق قهرمانان کلاهبرداری میلیاردی شده است!

فارس/سمانه شش پری قهرمان سابق تیم ملی تکواندو کشورمان که چندین مدال آسیایی را برای بانوان این رشته کسب کرده، از کلاهبرداری که توسط یکی از اعضا خانواده اش با نام او شده توضیحاتی را ارائه کرد.
سمانه شش پری قهرمان سابق تیم ملی تکواندو بانوان و دارنده چنین مدال قهرمانی آسیا، مدال برنز بازیهای آسیایی، مدال نقره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و ... در رشته تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سواستفاده و‌کلاهبرداری از نام وی توسط یکی از اقوام نزدیک خود، صحبت هایی را مطرح کرد که شاید شنیدن آن غیر قابل قبول باشد.

صحبت های شش پری با خبرگزاری ما را در ادامه میخوانید:

خانم شش پری ظاهرا با مشخصات شما توسط یکی از اقوام درجه یک کلاهبرداری انجام شده، اگر ممکن است در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه بفرمایید.واقعا توضیح دادن در رابطه با این موضوع برایم بسیار سخت و ناراحت کننده است، اما چاره ای ندارم و برای اینکه ابهامات موجود از بین برود، ناچارم همه اتفاقات رخ داده را که بدون اطلاع بنده انجام شده را توضیح بدهم. متاسفانه یکی از اقوام درجه یک خودم با سو استفاده از نام من و جعل تمامی مدارک شناسایی و احکام دوران قهرمانی ام دست به کلاهبرداری میلیاردی زده که مدتی است درگیر رفع اتهام هستم و مشکلات بسیار زیادی را برایم به وجود آورده است.

یعنی با اسم شما کلاهبرداری انجام شده؟

بله، ابتدا بدون اینکه من مطلع باشم تمام مدارکم به شکل کاملا حرفه ای جعل شده و بعد از آن کلاهبرداری انجام شده است و مشکلات بسیار زیادی برای من به وجود آورده است.
کلاهبرداری به چه شکلی انجام شده است؟

این فرد (یکی از اعضا خانواده)که خجالت میکشم نام او را مطرح کنم با تمام مدارکی که از من به صورت جعلی درست کرده است، ابتدا به افرادی که بدنبال وام بوده اند اعلام کرده که در مقابل دریافت ۲۰۰ میلیون تومان میتواند از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برای آنها مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان وام دریافت کند. متاسفانه از نفرات زیادی پول دریافت کرده تا برای آنها وام درست کند و حتی سفته ها را به نام امضا کرده است، اما پس از دریافت مبالغی که مشخص است از دسترس خارج شده و کسی از او برای مدتی خبر نداشته است.

طلبکارها در نهایت بخاطر اینکه کلاهبرداری با نام و مدارک(کارت عضویت در کمیته ملی المپیک،کارت ملی،گواهینامه، احکام قهرمانی با امضا رئیس سابق فدراسیون و…) من انجام شده به فدراسیون و هیات تکواندو استان البرز مراجعه کرده اند و بعد از آن بنده از این طریق مطلع شدم که با نام من کلاهبرداری انجام شده است. دقیقا دی ماه سال ۱۴۰۱ ابلاغیه ای برای من آمد و بعد از آن حساب های بانکی ام بسته شد و متوجه شدم همه کلاهبرداری ها به گردن من افتاده است.

برای رفع اتهام تا به این لحظه چه کاری انجام داده اید؟

متاسفانه پدر و مادرم بخاطر مشکلی که این فرد به وجود آورده شرایط روحی و‌ روانی مناسبی ندارند، چون مشخص شد که این کلاهبرداری توسط یکی از اعضا خانواده ام صورت گرفته است. پدرم برای اینکه بدهی مردم را پرداخت کند، ناچار شده خانه اش رو بفروشد تا بدهی مردم را بدهد اما متاسفانه تعداد طلبکارها زیاد است و هر روز نیز یک نفر برای دریافت طلب هایش به محل کار و زندگی ما مراجعه میکند.
برای رفع اتهام شکایت نکرده اید؟

تمام مدارک من توسط دادگاه کارشناسی شده است و مشخص شده که تمام مشخصات، امضا و… جعلی بوده و با مشخصات و امضا من برابری نمیکند و صرفا با نام و مدارک من این کلاه برداری صورت گرفته است.

 در حال حاضر روند پرونده شما به کجا رسیده است؟

با کمک پدر و مادرم بخشی از این بدهی ها پرداخت شده اما همچنان طلبکارها به من مراجعه میکنند، البته به آنها ثابت شده که سمانه شش پری من هستم نه آن فرد که کلاهبرداری کرده است.به تعدادی از این نفرات کمک کردم و بدهی ها پرداخت شد اما بدهکارها همچنان به ما مراجعه میکنند. من سال ها با آبرو زندگی کرده ام اما او تمام آبروی من و خانواده را برد. امروز هم برای اطلاع رسانی ناچار شدم این صحبت ها را مطرح کنم تا بیش از این پدر و مادرم در فشار روحی و روانی نباشد و همه بدانند که چه اتفاقی رخ داده است.

 از محل زندگی کلاهبردار کسی خبردارد یا خیر؟

او هم خون من است اما باعث نابودی کل خانواده شده است.البته که نیاز مالی ندارد، همسر او کاملا فرد متمولی است و زندگی فوق العاده خوبی دارد. ناچار شدم حکم جلب او را گرفتم اما برادرم بدون اطلاع ما وثیقه گذاشت تا از زندان خارج شود و رضایت شاکی ها را بگیرد اما فعلا خبری از پرداخت بدهی ها نیست. من همین جا اعلام میکنم برای اینکه طلب کارها به حقشان برسند، هرجایی که لازم باشد میروم تا توضیحات لازم را ارئه کنم تا طلب کارها به حقشان برسند.صحبت پایانی شما...سال ها برای کشورم افتخارآفرینی کردم. پس از دوران قهرمانی هم در استان البرز مربیگری میکنم. همه میدانند که من چگونه با آبرو زندگی کرده ام در حال حاضر هم تلاش میکنم هرکسی طلبی داشته باشد برای رسیدن به حقش به او کمک کنم.
این گفت و گو را انجام دادم تا همه چیز شفاف باشد و تا رفع ابهام شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره