برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مهربان: تغییر وزن قاسم‌پور بستگی به نظر کادر فنی دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مهربان: تغییر وزن قاسم‌پور بستگی به نظر کادر فنی دارد

ایرنا/سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق چرخه قاسم‌پور در لیست ۹۷ کیلوگرم بود و در خصوص حضور او در وزن ۸۶ کیلوگرم، کادر فنی تصمیم‌نهایی را خواهد گرفت.
هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی در حالی از ۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که ۲۶ آزادکار بنا به صلاحدید کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
از نکات جالب توجه در این فراخوان، حضور حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و احسان امینی مربی سابق تیم ملی بود که پس از غیبت چند ماهه به تمرینات اضافه شدند.
ابراهیم مهربان روز سه‌شنبه اظهار داشت: نفرات با توجه به صلاحدید سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شدند. در خصوص شرایط و توانایی نفرات در نهایت محسن کاوه فرد نهایی را برای المپیک انتخاب خواهد کرد.
وی در پاسخ به چرایی حضور کامران قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز بیان کرد: طبق چرخه انتخابی تیم ملی کامران قاسم‌پور در لیست ۹۷ کیلوگرم بود و در خصوص حضور او در وزن ۸۶ کیلوگرم، طبیعتا به صلاحدید کادر فنی بستگی خواهد داشت تا چه مسیری را در این وزن طراحی کند. سرمربی تیم ملی در نهایت فرد نهایی را از میان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی مشخص خواهد کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین سهمیه المپیک کشتی آزاد نیز بیان کرد: آخرین فرصت برای تنها سهمیه باقی مانده کشتی اواخر اردیبهشت ماه در کشور ترکیه برگزار می‌شود تا تیم کشتی آزاد با ۶ سهمیه کامل عازم بازی‌های المپیک شود. با نظر کادرفنی علیرضا سرلک نماینده کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم بوده تا آخرین سهمیه کشتی را کسب کند.

مهربان در خصوص آینده احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم ادامه داد: بودن و یا نماندن او در این وزن بستگی به نظر شخصی و مربیان‌او خواهد داشت، ما نمی‌توانیم در خصوص تغییر وزن به او اجبار و تحمیلی انجام دهیم.
وی به شکست دیوید تیلور مقابل پدیده کشتی آمریکا اظهار کرد: انتخاب شدن یا نشدن تیلور در اصل برای ما تغییری در پی ندارد بلکه به دنبال آن هستیم تا بهترین آزادکار خود را در وزن ۸۶ کیلوگرم با آمادگی کامل عازم المپیک کنیم. طبیعتا آرون بروکس همانند نفرات جدید کشتی آزاد آمریکا مورد آنالیز و برنامه‌ریزی دقیق و مدون کادر فنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
مهربان در خصوص مشخص شدن لیست نهایی کشتی فرنگی برای المپیک نیز گفت: بعد از بازگشت کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد نفرات نهایی اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم تصمیم‌گیری خواهد شد. طبق چرخه انتخابی علیرضا مهمدی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۸۷، ۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نفرات نهایی معرفی شدند البته در این خصوص حسن رنگرز پس از جمع‌بندی نهایی اسامی ۶ نفره خود را برای پاریس مشخص خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره