برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

ورزش 3/ شهرام مهربان، دروازه‌بان اسبق لیگ برتری که اکنون به عنوان مربی گلرها در شمس آذر کار‌ را دنبال می‌کند، درباره پیروزی روحیه‌بخش هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: یک برد روحیه‌بخش برای همگی ما بود. متاسفانه در این بازی هوادارانمان کنارمان نبودند و این موضوع کار‌ را سخت کرده بود. اتفاق شیرینی بود که با گل ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم.
وی ادامه داد: در دیداری که مستحق کسب امتیاز بودیم در آزادی و برابر استقلال پرمهره شکست خورده بودیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم. سه امتیاز این بازی همچنان تیم را امیدوار به اتفاق خوبی در پایان فصل کرد.
مهربان درباره عملکرد جعفرپور در این فصل گفت: قطعا او‌ سورپرایز این فصل بود. یکی گلر جسور‌ که توانست به خوبی از فرصت شکل گرفته بهره  ببرد و توانایی خود را به رخ بکشد. ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد دیگر هم داریم و شرایط از این جهت برای تیم ما خوب است.
مربی گلرهای شمس آذر در ادامه گفت: جعفرپور تا به اینجا هشت کلین‌شیت داشته و در رقابت با گلرهای صاحبنامی قرار دارد. خوبی او این است که دچار غرور نمی‌شود و هدف بزرگی را در ذهن دارد و مطمئنیم در کنار بازیکنان باتجربه تیم و حمایت آنها قادر خواهد بود به آمار خوبی نیز دست یابد.
مهربان در پایان درباره بازی مقابل گل گهر گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف از نفرات تهاجمی خوبی برخوردار‌ است و در تمامی خطوط بازیکنان ستاره و تاثیرگذار در اختیار دارد. تیم ما همواره برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت نیز با تدابیر کادرفنی و آقای دقیقی مستحق برد بودیم که متاسفانه به تساوی رسیدیم. امیدواریم یک بازی خوب دیگر از تیم شاهد باشیم و به برتری برسیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره