برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

2 رکورد شگفت‌انگیز مسی در آمریکا با گلات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
2 رکورد شگفت‌انگیز مسی در آمریکا با گلات!

ورزش 3/ اسطوره فوتبال آرژانتین به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در به ثمر رسیدن 1200 گل سهیم شد.
  «لیونل مسی آدم فضایی!» این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه اوله آرژانتین از تاثیرگذاری خارق العاده کاپیتان تیم ملی این کشور در «به ثمر رسیدن 6 گل در این بازی است».دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا آماری عجیب و غریب در بازی امروز اینتر میامی به نامش ثبت کرد و 1 گل زد و 5 پاس گل داد تا به نوعی در پاس گل گلات کند.
اینترمیامی بامداد امروز در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل در نهایت با پیروزی 6 بر 2 اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.در این بازی زوج سابق خط حمله بارسلونا یعنی لیونل مسی و سوارز کولاک کردند. مسی 1 گل زد و 5 پاس گل داد و سوارز در این بازی 3 گل زد و یک پاس گل داد.
شبکه ESPN آمریکا می‌نویسد که لیونل مسی «2 رکورد بزرگ در تاریخ لیگ این کشور را برای اولین بار به نامش ثبت کرد» و به اولین بازیکن تاریخ آمریکا تبدیل شد که در یک بازی موفق 5 پاس گل بدهد و در به ثمر رسیدن 6 گل موثر باشد.بر اساس گزارش رسانه آمریکایی، لیونل مسی همچنین «در فوتبال جهان به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در به ثمر رسیدن 1200 گل سهیم بوده است».


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره