برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی دربی چه بود؟

منبع
فارس
بروزرسانی
مشکل بلیت فروشی الکترونیکی دربی چه بود؟
فارس/ مدير پروژه گيت هاي الکترونيک ورزشگاه ها گفت: فکر نمي‌کنم عوامل حاکميت تصميم گيري در فوتبال بخواهند به سمت بليت کاغذي برگردند. علي اصغر انتظارخير در ارتباط تلفني با برنامه ورزش و مردم در خصوص مشکلاتي که سامانه بليت فروشي براي دربي داشت عنوان کرد: من در ابتدا از مردم عذرخواهي مي‌کنم ما خودمان به اين مشکلات واقف بوديم دوستان ما خيلي زحمت کشيدند تا بليت‌فروشي مکانيزه شود. وي افزود: يکي از مشکلات کارت‌ملي بود تا تماشاگران بتوانند وارد مجموعه شوند ما پيگير هستيم، جلسه اي هم با ثبت احوال داشتيم. دوستان ما در ثبت احوال تلاش زيادي مي کنند تا مشکل حل شود. انتظار خير در ادامه صحبت هايش با اشاره به اينکه بليت فروشي از روز دوشنبه آغاز شده عنوان کرد: همه چيز خوب بود اما از روز سه شنبه اتفاقاتي افتاد ترافيک در سايت حدود ۱۰ تا ۱۲ ميليون نفر بود. ما حمله روي سايت داشتيم که اقدام کرديم و موضوع حل شد. مدير پروژه گيت هاي الکترونيک عنوان کرد: موضوع ديگر بحث سرويس دهنده ها بود. روي سرويس‌هاي تلفن همراه مشکلاتي وجود داشت يعني کساني که از طريق موبايل اقدام به بليط فروشي کرده بودند، با مشکل مواجه بودند. عدم توانايي براي ورود به سايت وجود داشت. ما فهميديم اينترنت همراه مشکل دارد. انتظار خير يادآور شد: به دوستان اطلاع داده شد آنها پاي کار آمدند و مشکل را حل کردند. ما از شب چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه ۳۵ هزار بليت فروختيم يعني مشکل حل شده بود. اين اتفاق تجربه شد تا در بازي‌هاي ديگر چنين مشکلاتي ايجاد نشود. ما در بازي استقلال و شهر خودرو بدون مشکل ۶۰ هزار بليت فروختيم. وي در پاسخ به اين سوال که چرا بليط کاغذي نگذاشتيد تا تماشاگران به ورزشگاه بيايند و بليت تهيه کنند، تصريح کرد: نظر فدراسيون و کل عوامل حاکميت که پشت تصميم‌گيري‌هاي فوتبال هستند فکر نمي‌کنم به سمت بليط کاغذي برگردند. ما ظرف ۱۰ ساعت ۳۵ تا ۳۶ هزار بليت فروخته ايم بايد تمهيداتي بينديشد تا مردم اذيت نشوند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره