برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جذاب‌ترین لیگ فوتبال متعلق به کدام کشور است؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جذاب‌ترین لیگ فوتبال متعلق به کدام کشور است؟

ورزش 3/ به نظر مي رسد در حال حاضر رقابت در سري آ از ديگر ليگ ها جذاب تر دنبال مي شود.
  يوونتوس اين فصل در شرايطي براي نهمين فصل متوالي فاتح اسودتو شد که تنها با يک امتياز اختلاف بالاتر از اينتر عنوان قهرماني را از آن خود کرد. دومين ليگ نزديک در بين پنج ليگ برتر اروپايي لاليگا بود که در آن رئال مادريد موفق شد با پنج امتياز برتري نسبت به بارسلونا عنوان قهرماني را از آن خود کند.

اما اوضاع در ليگ برتر متفاوت بود و ليورپول براي اولين بار در شرايطي قهرمان ليگ برتر شد که در پايان فصل 18 امتياز بيشتر از منچسترسيتي داشت. بايرن مونيخ با 13 امتياز برتري نسبت به دورتموند فاتح بوندسليگا شد و ليگ يک فرانسه زماني نيمه کاره اعلام شد که پاري سن ژرمن با 12 امتياز برتري نسبت به مارسي در صدر جدول قرار داشت.
اين روند واکنش مختلفي از سوي کاربران در شبکه هاي اجتماعي به همراه داشته است. يکي از کاربران مدعي شد اگر دورتموند در هفته هاي پاياني انسجام خود را از دست ندهد، بوندسليگا جذاب تر مي شود. ديگري معتقد است اگرچه رقابت در سري آ بالاتر از ديگر ليگ هاست، اما يوونتوس هميشه تسلط دارد و به قهرماني دست مي يايد.
اما يکي ديگر از کاربران هوادار ليگ برتر بوده و معتقد است عليرغم فاصله زيادي ليورپول با منچسترسيتي، اين تيم بعد از 30 سال قهرمان شده و در هشت فصل اخيرا پنج تيم در ليگ برتر صاحب عنوان شده اند. اما در سري آ و ليگ يک در 9 فصل اخير قهرمان يک تيم بوده و در بوندسليگا نيز بايرن در هفت فصل از هشت فصل اخير فاتح جام شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره