برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نکونام: شاهکار کردیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نکونام: شاهکار کردیم

ورزش 3/ جواد نکونام از بازيکنان خود تقدير کرد و نتايج اين فصل فولاد را درخشان دانست.
 جواد نکونام سرمربي فولاد در نشست خبري پيش از بازي با نفت مسجدسليمان درباره اين ديدار اظهار داشت: بازي سختي را فردا داريم و ميدانيم با تيمي بازي داريم که دنبال نباختن است و تيم منسجم، منظم و قابل احترامي است. سعي ميکنيم بازي خوبي را انجام دهيم و نکته اي که نبايد فراموش کنيم و يک مقدار کم لطفي مي‌شود و مي‌خواهند تمرکز ما را بهم بزنند اين است که تمام صحبت ما با هواداران فولاد از اول فصل اين بوده که تمام بازي ها تلاش مي‌کنيم، تمام بازي ها مي‌جنگيم بهترين نتيجه را بگيريم و الان هم در آخرين دقيقه مبارزه مي‌کنيم بهترين نتيجه را بگيريم و در آخر هر اتفاقي که بيفتد، خداراشکر مي‌کنيم و بقيه را مي‌گذاريم روي اتفاقاتي که در فوتبال بايد رقم بخورد.
سرمربي فولاد افزود: تيم ما تا همين الان هم شاهکار کرده و کار بزرگي انجام داده و بازيکنان بايد بدانند که وقتي ميتوانيم به موفقيتي برسيم بايد تلاش کنيم. از بازيکنان ممنونم که تا الان توانستند اين نتايج را بگيرند، ممنونم و آن ها سنگ تمام گذاشتند که توانستيم به اين نتيجه برسيم. قطعا همه بازيکنان تمام تلاششان را ميکنند که نتيجه بگيريم و هر نتيجه اي که بود از اين تلاش خوشحال باشيم.
او در پايان درباره وضعيت بازيکنانش هم گفت: از اين خيلي خوشحالم که تيممان شرايطي پيدا کرده که مردم خوزستان و طرفداران فوتبال به اين تيم افتخار مي‌کنند و آن را دوست دارند. اين باعث خوشحالي من و مديريت باشگاه است، اين که بچه ها زحمت کشيدند، من واقعا ممنونشان هستم اما بايد بدانند که نبايد سير شوند و بايستي تا آخرين لحظه تلاش کنند و دفتر زندگي راپربار رقم بزنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره