برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین وضعیت قرارداد پرسپولیسی‌ها برای فصل جدید

منبع
فارس
بروزرسانی
آخرین وضعیت قرارداد پرسپولیسی‌ها برای فصل جدید

فارس/ باشگاه پرسپوليس براي فصل جديد و براي حفظ نفرات خود کار چندان سختي پيش رو ندارد زيرا اکثر بازيکنان اين تيم با اين باشگاه قرارداد دارند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، باشگاه پرسپوليس براي حفظ شاکله تيم خود براي فصل جديد کار چندان سختي پيش رو ندارد.
به جز علي عليپور و بشاررسن ساير بازيکنان با اين باشگاه قرارداد دارند. اين روزها خبرهاي زيادي در مورد پيشنهادهاي خارجي مهاجم سرخپوشان منتشر مي شود و از آنجايي که اين بازيکن در سالهاي اخير به نسبت ساير بازيکنان تيم دريافتي کمتري داشته احتمال جدايي او از جمع سرخپوشان زياد است. 
عليپور که پيشنهاد تيم چيني را نپذيرفته بيشتر به دنبال لژيونر شدن در کشورهايي مثل بلژيک و پرتغال است اما هنوز هيچ يک از پيشنهادهاي او به مرحله جدي نرسيده است اما اگر اين بازيکن بخواهد فوتبالش را در پرسپوليس ادامه دهد ظاهرا به دنبال مبلغ بالايي است و بايد ديد باشگاه پرسپوليس مي تواند خواسته او را اجابت کند يا خير.
در مورد بشار رسن نيز شرايط به خواسته مالي او بستگي دارد. او در حال حاضر 420 هزار دلار از پرسپوليس مي خواهد و براي فصل آينده نيز خواهان همين رقم است. مبلغي که با تبديل آن به ريال مبلغي حدود 9 ميليارد تومان مي شود. مسئولان اين باشگاه که هنوز پول قرارداد فصل جاري اين بازيکن را نداده اند و به نظر بعيد است بتوانند خواسته مالي اين بازيکن عراقي را تامين کنند. مگر اينکه يحيي گل محمدي به حفظ اين بازيکن اصرار داشته باشد و يا باشگاه از رسن بخواهد براي تمديد قرارداد خواسته خود را کاهش دهد. 

اما در ليست پرسپوليس اسامي هستند که در قراردادهايشان بندي گنجانده شده با اين مضمون که در صورت پيشنهاد خارجي با پرداخت 30 الي 35 درصد از حق ترانسفر مي توانند از جمع سرخپوشان جدا شوند.
به نظر مي رسد اين بخش از قضيه تنها دغدغه يحيي گل محمدي باشد. مهدي ترابي، شجاع خليل زاده، احمد نوراللهي، وحيد اميري و محمد حسين کنعاني زادگان نفراتي هستند که با توجه به اين بند قراردادشان در صورت داشتن پيشنهاد خارجي و پرداخت حدود 30 الي 35 درصد از حق ترانسفر مي توانند از اين باشگاه جدا شوند. 
در واقع اين بند قرارداد فقط براي پيشنهادهاي خارجي است نه داخلي. بايد ديد باشگاه پرسپوليس که پرونده هاي مالي در فيفا دارد در نقل و انتقالات براي حفظ اين نفرات چه تدابيري دارد. البته تا اين لحظه هيچ پيشنهاد رسمي براي اين نفرات به باشگاه پرسپوليس ارسال نشده است. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره