برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

95 درصد بازیکنان تراکتور با ما قرارداد دارند

منبع
فارس
بروزرسانی
95 درصد بازیکنان تراکتور با ما قرارداد دارند

فارس/ مديرعامل باشگاه تراکتور گفت: 95 درصد بازيکنان تراکتور به ويژه حاج صفي و شجاعي براي فصل آينده با ما قرارداد دارند و سعي داريم ضمن حفظ اين نفرات طبق نظر کادرفني تيم خود را تقويت کنيم.
ميرمعصوم سهرابي درباره بحث‌هاي نقل و انتقالاتي که نسبت به تيم تراکتور شنيده مي‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر مي‌خواهيم آرامش در تيم ما برقرار شود و اين دو بازي را با موفقيت پشت‌سر بگذاريم. طبق نظر مالک و هيأت مديره محترم تراکتور، کسب سهميه آسيا براي ما خيلي مهم است و براي همين منظور هدفگذاري کرده‌ايم. 
وي افزود: خوشبختانه 95 درصد از بازيکنان تراکتور براي فصل آينده هم با ما قرارداد دارند. سعي مي‌کنيم پس از اتمام رقابت‌ها نفراتي که طبق نظر کادرفني هستند به جمع بازيکنان فعلي‌مان اضافه کنيم، بيشتر بازيکنان ما قراردادهاي چندين ساله دارند.
مديرعامل باشگاه تراکتور درباره اينکه با وجود تمديد قرارداد ساکت الهامي در فروردين ماه مباحثي درباره جدايي وي در پايان فصل شنيده مي‌شود و حتي برخي رسانه‌ها از مذاکره اين باشگاه با علي دايي خبر داده‌اند، تصريح کرد: ما با هيچ بازيکن و مربي‌اي مذاکره نکرده‌ايم و تمام تمرکزمان روي دو بازي باقيمانده ليگ برتر و ديدار نفت مسجد سليمان در جام حذفي است. از نخستين روز فعاليت در باشگاه تراکتور سعي کردم با توجه به تجاربي که از سالهاي قبل داشتيم آرامش در اين تيم برقرار شود. 
سهرابي افزود: اکنون تمام تمرکز مجموعه باشگاه و بازيکنان و کادرفني تيم اين است که تراکتور کار خودش را انجام بدهد و برخي رسانه‌ها، خبرگزاري‌ها در اين ميان مطالبي را مطرح مي‌کنند که پرداختن به آنها مي‌تواند براي تراکتور حاشيه ايجاد کند. باز هم مي‌گويم حاکم کردن آرامش در تراکتور هدف تيم ماست. 
وي درباره اينکه تراکتور و ماشين‌سازي زيرنظر يک مالک فعاليت مي‌کنند و آيا احتمال دارد در بازي پيش‌رو مراعات يکديگر را کنند، اظهار داشت: خوشبختانه در بازي آتي تراکتور نياز به پيروزي براي کسب سهميه و ماشين‌سازي نياز به برد براي حفظ خود در ليگ برتر دارد. طبيعي است که هر دو بازي جوانمردانه انجام مي‌دهند. تيم ما در برخي بازي‌هاي قبلي‌اش ماشين‌سازي را برد و در ديدار رفت هم از اين تيم شکست خورد. 

مديرعامل باشگاه تراکتور توضيح داد: سياست هيأت مديره و مدير باشگاه ارائه بازي جوانمردانه است زيرا هر دو تيم نياز به کسب سه امتياز دارند. ديدار حساسي با ماشين‌سازي داريم و هر دو تيم براي کسب حداکثر امتياز تلاش مي‌کنند. تمرکز ما اين است که موفق از اين بازي بيرون بياييم و پس از آن هم بازي سخت و حساس با فولاد را داريم.
وي درباره اينکه آيا بحث انتقال احسان حاجي‌صفي در باشگاه يوناني جدي است، گفت: ما با احسان حاج صفي در فصل آينده هم قرارداد داريم و سعي مي‌کنيم اين بازيکن را حفظ کنيم. حاج صفي يکي از بازيکنان خوب ما و تيم ملي از لحاظ فني و اخلاقي است و به همين خاطر دوست داريم وي سال آينده هم در تراکتور باشد. نمي‌توانيم به راحتي از همکاري با وي سر باز بزنيم. 
مديرعامل باشگاه تراکتور درباره اينکه آيا مسعود شجاعي هم قصد دارد به يونان برود، گفت: تاکنون هيچ باشگاهي به ما پيشنهاد ارسال نکرده، شجاعي هم جزو افتخارات کشور ما است و براي تيم ملي و باشگاه تراکتور بازيکن خوبي محسوب مي‌شود. باز هم تأکيد مي‌کنم سعي مي‌کنيم بازيکنان خوب خود را حفظ کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره