برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شانس بزرگ فرهاد مجیدی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
شانس بزرگ فرهاد مجیدی

خبر ورزشي/ پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: يکي از مهمترين شانس‌هايي که فرهاد داشت اين است که در دروان کرونا سرمربي استقلال شد وگرنه ممکن بود تحت فشار سکو‌ها و نارضايتي يا رضايتمندي هواداران شرايط برايش فرق کند.
عباس سرخاب درباره اينکه استقلال اين روز‌ها بدون تماشاگر بازي مي‌کند نکته جالب توجهي را با ما درميان گذاشت. او همچنين گفت که استقلال با فرهاد مجيدي کم‌تجربه شانس داشته که در دوران کرونا به ميدان مي‌رود.
استقلال با دو برد متوالي روبه‌روي سپاهان موفق شد هم در جدول ليگ برتر به رده دوم بيايد و هم در جام حذفي به نيمه نهايي صعود کند. وضعيت استقلال را در اين شرايط چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
استقلال در شرايطي با سپاهان روبه‌رو شد که در اين مدت مشکلات زيادي داشته و اتفاقاً استقلالي‌ها از اين وضعيت به خوبي بهره بردند و از استرس سپاهاني‌ها به سود خودشان استفاده کردند. ضمن اينکه در اين مدت ديديم بودن شيخ دياباته چقدر در نتايج استقلال تأثير داشته است.
ولي در ديدار مهم جام حذفي که نبود؟
همين! استقلال نشان داد متکي به فرد نيست و اين خيلي خوب بود. بايد گفت وقتي استقلال در دو بازي متوالي توانسته سپاهان را شکست بدهد مي‌فهميم اين پيروزي‌ها اتفاقي نبوده است. برخي مي‌گفتند شايد در ليگ سپاهان را با شانس شکست داديم ولي تيمي که ۱۰ نفره ۲ گل مي‌زند نمي‌توانسته اتفاقي و شانسي برنده شود. با اين همه الان وضعيت استقلال خيلي خوب است.

فکر مي‌کنيد فرهاد مجيدي توانسته خودش را با تيم آداپته کند؟
به نکته خوبي اشاره کرديد. يکي از مهمترين شانس‌هايي که فرهاد داشت اين است که در دروان کرونا سرمربي استقلال شد وگرنه ممکن بود تحت فشار سکو‌ها و نارضايتي يا رضايتمندي هواداران شرايط برايش فرق کند. شايد اين را بايد برايش توفيق اجباري دانست که نصيب فرهاد شده که تحت تأثير هيجانات سکو‌ها تصميمات اشتباه نگرفته است.
هيچ اشتباهي در عملکردش نديده‌ايد؟
البته در برخي تعويض‌ها مي‌توانست بهتر عمل کند ولي با اين همه او در اين مدت تجربه خوبي کسب کرده و توانسته با شرايط بهتري نسبته به روز‌هاي اول مربيگري اش کار کند.
قلعه‌نويي هم که از سپاهان رفت!
بله! اتفاق ناراحت‌کننده‌اي بود ولي فوتبال همين است و رحم ندارد.
درباره نيمه نهايي و بازي با پرسپوليس صحبتي نداريد؟
بازي در جام حذفي به شدت رقابتي‌تر از ليگ است. برنده اين بازي راهي فينال مي‌شود و اين بر حساسيت ديدار اضافه مي‌کند. قدرت هر دو تيم براي اهالي فوتبال ثابت شده ولي به هر حال پرسپوليس شايد کم‌انگيزه‌تر از استقلال باشد، اما به هر حال، چون اين ديدار به نوعي حيثيتي هم محسوب مي‌شود بايد گفت که نمي‌توان به راحتي به آن نگاه کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد