برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قاضی و سهراب اسیر یک مانع مشترک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قاضی و سهراب اسیر یک مانع مشترک

ورزش 3/ شهر خودرو در هفته پاياني در خانه ميزبان نساجي قائمشهر بود که نتيجه اين بازي تقريبا براي هيچکدام از دو تيم تاثيري در جايگاه شان در جدول نداشت.
شهر خودرو که تا هفته هاي قبل شانس آسيايي شدن را داشت در اين بازي به دنبال يک نتيجه قابل قبول بود تا ليگ را با خوشي به پايان برساند و در مقابل نساجي هم مي خواست با محمود فکري روند خوبش را همچنان ادامه دهد. با اين حال اين مسابقه با اين اوصاف براي يک نفر اهميت خاصي داشت که اين شخص محمد قاضي بود. مهاجم کهنه کار فوتبال کشورمان که ليگ نوزدهم را نساجي شروع کرد اما شرايط عجيب رخ داده براي اين بازيکن و عدم صدور کارت بازي اش به خاطر بدهي نساجي باعث شد تا تقريبا نيم فصل نخست را از دست بدهد. قاضي در نيمه دوم ليگ نوزدهم به مشهد و شهر خودرو پيوست تا بتواند ناکامي هاي حضور در نساجي را جبران کند که سرانجام طلسم او شکست و با آمدن سهراب بختياري زاده توانست 2 گل بزند.
در بازي با نساجي هرچند که قاضي از ابتداي بازي به ميدان نيامد اما از زمان حضورش در زمين توانست چند موقعيت خوب گلزني براي خودش به وجود بياورد. يکي از آنها يک موقعيت فوق العاده بود که در نهايت در دقيقه 74 ضربه خيلي خطرناک سر محمد قاضي در حالي که کاري از دستان حقيقي بر نمي آمد به تير دروازه برخورد کردو در برگشت آن شوت خطرناک خلعتبري را اينبارر حقيقي به زيبايي هرچه تمام تر به بيرون دفع کرد. ضربه اي که اگر گل مي شد قاضي مي توانست يک پايان خوب در ليگ نوزدهم  مقابل تيم سابقش رقم بزند. حالا اميدهاي قاضي به درخشش در آسياست تا بتواند با تيم سهراب بختياري زاده در قطر با گلزني فصل عجيب و غريب خودش را به بهترين شکل به پايان برساند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره