logo

دلیل اصلی قهرمان نشدن استقلال!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دلیل اصلی قهرمان نشدن استقلال!

آخرين خبر/ پيشکسوت استقلال اعتقاد دارد فرهاد مجيدي نبايد تحت تاثير سفر سعادتمند قرار بگيرد.
به گزارش فوتبالي، شاهين بياني در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص نايب قهرماني استقلال اظهار داشت: اين مقام هم براي استقلال خوب بود هر چند که انتظار از اين تيم هميشه قهرماني است و استقلال در بدترين شرايطش هم هميشه جز چهار تيم بالاي جدول بود. امسال عوامل زيادي باعث شد تا استقلال قهرمان نشود که مهم ترين آن تغيير کادر فني و جدايي استراماچوني بود هر چند که مجيدي هم در استقلال بد کار نکرد اما به هر حال استقلال با استرا مدعي اول قهرماني بود.
وي در خصوص سفر سعادتمند و مذاکره با استراماچوني جهت پرداخت مطالباتش گفت: بهتر بود اين اتفاق بعد از دربي مي افتاد اما الان هم که اتفاق افتاده مجيدي نبايد تحت تاثير اين سفر قرار بگيرد چرا که سازمان ليگ ورود مربيان و بازيکنان خارجي را ممنوع کرده و با اين شرايط استراماچوني نمي تواند به استقلال کمک بيايد. مجيدي بايد همه تمرکز خود را براي دربي بگذارد تا در اين ديدار استقلال را برنده کند.
پيشکسوت استقلال در خصوص دربي گفت: اين دربي يکي از جذاب ترين بازي ها مي شود چرا که بازيکنان دو تيم هميشه تحت تاثير تماشاگران در ورزشگاه نمي توانستند بازي خود را انجام دهند اما در اين بازي با استرس کم تري مي توانند بازي کنند و از طرفي اين ديدار هم ديگر مساوي ندارد و يک تيم برنده آن است. به نظر من برنده اين بازي، به احتمال نود در صد قهرمان جام حذفي است که اميدوارم اين برنده استقلال باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره