logo

مصائب حسین روحانی برای سفر به روسیه

منبع
مهر
بروزرسانی
مصائب حسین روحانی برای سفر به روسیه

مهر/ سرمربي ايراني تيم ملي کاراته روسيه همچنان درگير مشکلات ورود به روسيه است و کرونا تا کنون مانع از حضور وي کنار شاگردانش شده است.

حسين روحاني که به دليل شيوع کرونا از اوايل اسفندماه سال گذشته مجوز ورود به روسيه را پيدا نکرده بود، سرانجام پنجشنبه شب گذشته ايران را به مقصد مسکو ترک کرد. وي ابتدا راهي دوحه شد و پس از توقفي ۸ ساعته آماده راهي آنتاليا شد.
روحاني در فرودگاه آنتاليا نيز ۸ ساعت توقف داشت اما مجوز پرواز به سمت مسکو را دريافت نکرد. روحاني در تهران آزمايش کرونا داده بود و به دليل گذشت سه روز از تاريخ اين آزمايش کارت پرواز براي وي صادر نشد.
وي در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: سه روز است که در دوحه و آنتاليا سرگردانم. براي من از سفارت روسيه در تهران استعلام گرفتند و به من گفتند که ۷۲ تا ۹۶ ساعت بعد از آزمايش PCR مي‌توانم وارد مسکو شوم. ولي در فرودگاه آنتاليا اعلام شد که ۷۲ ساعت صحيح است و از تست من يک روز گذشته و به همين دليل مجوز سفر به روسيه  داده نشد.
سرمربي ايراني تيم ملي روسيه افزود: خوشبختانه در فرودگاه آنتاليا مکاني براي انجام آزمايش تدارک ديده شده بود که من همانجا تست دادم که جواب آن منفي بود و قرار است امروز پس از تهيه بليت هواپيما راهي روسيه شوم.
روحاني ادامه داد: در چند ماه اخير بيش از ۵ بار آزمايش داده و هر بار هم منفي شده است. اردوهاي آماده سازي تيم ملي روسيه آغاز شده و بايد هر چه سريع‌تر خود را به مکان اردوها برسانم. ما مسابقات مهمي پيش رو داريم و نمي‌خواهم زمان آماده سازي را بيش از اين دست بدهيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره