logo

فرهاد باید مقاومت می‌کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرهاد باید مقاومت می‌کرد

ورزش 3/ پيشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد استعفاي مجيدي تصميم اشتباهي بوده است.
صمد مرفاوي درباره برتري آبي پوشان مقابل پرسپوليس عنوان کرد: نبود تماشاگر باعث شده بود بازيکنان استرس کمتري داشته باشند.استقلال بازي را خوب شروع کرد و به گل رسيد.بيرون گذاشتن کاميابي نيا مرکز زمين پرسپوليس را خالي کرده بود اما با ورود او آنها شرايط بهتري پيدا کردند و به گل تساوي و سپس گل دوم رسيدند.
او در ادامه افزود:البته بيرون رفتن اسماعيلي هم شاکله استقلال را به هم ريخت زيرا شکل بازي باقري که جايگزين او شد با اسماعيلي متفاوت است.در ادامه استقلال به فشار حملات خود افزود و يارگيري غلط مدافعان پرسپوليس باعث شد دانشگر بازي را به تساوي کشاند.در وقت هاي اضافي هم دو محتاط و از سوي ديگر هم بازيکنان خسته بودند که کار به ضربات پنالتي کشيد.در کل استقلال تيم برتر ميدان بود و به حق خود رسيد.
مرفاوي درباره اظهارات يحيي گل محمدي که دست هاي پشت پرده را عامل برد استقلال دانسته نيز گفت: من به اظهارنظر کسي کار ندارم و کلي حرف مي‌زنم. دست‌هاي پشت پرده باعث شد اوساگوانا و نورالهي پنالتي خراب کنند؟!اگر پنالتي استقلال گرفته مي شد که ديگر کار تمام شده بود.اين حرف ها مايوس کننده و مضحک است.
مرفاوي درباره استعفاي مجيدي در پايان صحبت هاي خود گفت:از تصميم فرهاد شوکه شدم. سال 85 هم اين شرايط براي من اتفاق افتاد و در حالي که سرمربي استقلال بودم صحبت از مذاکره با غلامحسين پيرواني و مرحوم حجازي بود اما من مثل مجيدي شانه خالي نکردم. تازه آن زمان تيم مدير عامل و هيات مديره هم نداشت. من و امير قلعه نويي اين شرايط را تجربه کرديم اما محکم به کار خود ادامه داديم.
وي افزود: فرهاد بايد تحمل مي کرد و با قهرماني کارنامه خود را قوي مي‌کرد. او بايد مقاومت مي کرد. مجيدي مسئول فني تيم است و نگاه هواداران و پيشکسوتان در وهله اول براي قهرماني در جام حذفي به او است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد