برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نام مسی ممنوع شد!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نام مسی ممنوع شد!

آخرين خبر/ سرجيو آگوئرو مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي مجبور شد تا استفاده از نام ليونل مسي را در گفتگوي اينترنتي با هوادارانش ممنوع کند.
به گزارش فوتبالي، مهاجم 32 ساله يکي از دوستان صميمي مهاجم بارسلوناست و شايعات زيادي که در مورد حضور مسي در منچسترسيتي مطرح شده است، باعث شد تا آگوئرو مجبور شود تا استفاده از کلماتي نظير "مسي" ، "لئو" ، يا GOAT (مخفف انگليسي بهترين بازيکن تاريخ) را در گفتگوي ويديويي با هوادارانش ممنوع کند.
آگوئرو بعد از آن که صفحه شخصي خودش را در شبکه اجتماعي Twitch تاسيس کرد، تا کنون بيش از دو ميليون هوادار پيدا کرده است. اين شبکه اجتماعي مخصوص افرادي است که به بازيهاي ويديويي علاقه دارند و در زماني که بازيهاي ويديويي انجام مي دهند، مي توانند با هوادارانشان ارتباط برقرار کنند. آگوئرو اخيرا در حين بازي Fall Guys با هوادارانش ارتباط برقرار کرد اما به هيچ وجه نمي خواست که بحث به مسائل فوتبالي و مسي کشيده شود. 
مسي به طور جدي به جدايي از بارسلونا فکر مي کند که به نظر مي رسد منچسترسيتي محتمل ترين گزينه اش است و بدين ترتيب مي تواند براي اولين بار در رده باشگاهي با دوست صميمي خود آگوئرو هم تيمي شود. گفته مي شود که حتي آگوئرو حاضر خواهد شد تا شماره 10 خود را در اختيار مسي قرار بدهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره