برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرادی‌: قضاوت بازی با حضور فردوسی‌پور از دربی سخت‌تر است

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
مرادی‌: قضاوت بازی با حضور فردوسی‌پور از دربی سخت‌تر است

خبر ورزشي/ پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان گفت: فکر کنم کار من از پيام حيدري که دربي را سوت زد هم سخت‌تر بود. فشار روي داور در تمرين رسانه ورزش و بازي که عادل در آن حضور دارد کمتر از دربي نيست.
قضاوت دربي تهران معترض جدي نداشت و هر دو تيم راضي بودند، اما در مورد قضاوت پيام حيدري چند نقص از سوي کارشناس برنامه فوتبال برتر مورد بررسي قرار گرفت که بايد براي استقلال و پرسپوليس در جريان بازي پنالتي اعلام مي‌شد. قضاوت حيدري را با يک کارشناس ديگر هم بررسي کرديم و نظرات مسعود مرادي با محسن ترکي تفاوت‌هايي دارد. گفت‌وگوي ما با مسعود مرادي در پايان تمرين تيم رسانه ورزش بود و اين پيشکسوت داوري که سابقه قضاوت‌هاي بين‌المللي را دارد، بعد از قضاوت فوتبال عادل فردوسي‌پور و رفقا در خصوص قضاوت تمرين تيم رسانه هم نظرش را جويا شديم.
قضاوت تمرين چطور بود؟
فکر کنم کار من از پيام حيدري که دربي را سوت زد هم سخت‌تر بود. فشار روي داور در تمرين رسانه ورزش و بازي که عادل در آن حضور دارد کمتر از دربي نيست.
پيام حيدري گزينه مناسبي براي قضاوت دربي بود؟
پيام و بيژن حيدري هر دو در نيمه نهايي جام حذفي قضاوت قابل قبولي داشتند، اما نحوه انتخاب آن‌ها اشتباه بود. عدم هماهنگي در کميته داوران و فدراسيون فشار مضاعفي روي داور بازي ايجاد کرد که با يک هماهنگي درست مي‌شد اين موضوع را حل کرد.

اشتباه تأثير‌گذاري در بازي از داور ديديد؟
من بر خلاف برخي کارشناسان که گفتند بايد براي هر دو تيم پنالتي مي‌گرفتند بايد بگويم نظر سختگيرانه‌اي است و بازي پنالتي نداشت. حتي خطا روي فرشيد اسماعيلي در بهترين شرايط براي استقلال مي‌توانست يک موقعيت ضربه آزاد از پشت محوطه جريمه باشد.
کارت‌هايي که به نيمکت دو تيم داده شد بيش از اندازه نبود؟
در کل قضاوت بازي به دليل نبود تماشاگران راحت‌تر بود و اعتراض‌هاي کمي از سوي کادر فني دو تيم شاهد بوديم که آن هم با کارت‌هاي زرد جريمه شد تا کسي جرأت اعتراض پيدا نکند. البته فاکتور اصلي حيدري در اين بازي براي يک قضاوت خوب کارت‌هايي که داد نبود و حضور به موقع در تمامي صحنه‌ها و دوندگي بالا به حيدري کمک کرد تا بدون اشتباه سوت بزند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره