برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته می‌شود

تسنيم/ وکيل برانکو ايوانکوويچ اعلام کرد نامه‌نگاري‌هايي را براي بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي باشگاه پرسپوليس با فيفا انجام خواهد داد.
باشگاه پرسپوليس روز گذشته (پنجشنبه) با ارسال نامه‌اي به برانکو ايوانکوويچ اعلام کرد فعلاً نمي‌تواند پولي به اين مربي پرداخت کند. اين باشگاه همچنين درخواست ارائه تخفيف و دادن مهلت 30 روزه براي پرداخت مطالبات را داشت که اين درخواست از سوي سرمربي کروات رد شد تا باشگاه پرسپوليس يک گام به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي‌اش نزديک شود.
دارو بوشيچ وکيل برانکو ايوانکوويچ در گفت‌و‌گو با تسنيم در اين باره اظهار داشت: باشگاه پرسپوليس در اين مدت تمرکزي روي پرداخت بدهي برانکو نداشت، چراکه مشغول جذب بازيکنان جديد بود. باشگاه در اين مدت پول‌ داشت، ولي به بازيکنان پرداخت کرده است. اطمينان دارم اگر 30 روز ديگر هم به باشگاه فرصت بدهيم، قطعاً دوباره مطالبات برانکو را پرداخت نخواهند کرد.
وي در واکنش به اين موضوع که امروز مهلت باشگاه پرسپوليس براي پرداخت مطالبات برانکو به پايان خواهد رسيد و او چه اقدامي در اين خصوص انجام خواهد داد، گفت: اکنون در حال تنظيم نامه‌اي هستم تا به فيفا ارسال کنم و اطلاعات فوق را به اطلاع آنها مي‌رسانم. فيفا در اين باره تصميم‌گيري خواهد کرد و اولين کاري هم که فيفا مي‌کند، اين است که به طور اتوماتيک باشگاه را از فعاليت در نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد. در تصميمات جديد هم فيفا احتمالاً زمان جديدي را براي پرداخت مطالبات مشخص خواهد کرد که اگر تا آن زمان هم پول پرداخت نشود، مجازات‌هاي جديدي (کسر امتياز و سقوط به دسته‌هاي پايين‌تر) براي باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.
فيفا در نامه‌اي که حدود يک ماه پيش به باشگاه پرسپوليس و فدراسيون فوتبال ارسال کرد، فرصت يک ماهه‌اي را براي پرداخت مطالبات برانکو تعيين کرد که امروز به پايان مي‌رسد. در اين نامه فيفا تأکيد کرد در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو تا زمان معين شده، به صورت اتوماتيک پنجره نقل‌وانتقالاتي پرسپوليس بسته خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره