نماد آخرین خبر

صعود الاهلی از گروه استقلال قطعی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صعود الاهلی از گروه استقلال قطعی شد

ورزش 3/ الاهلي در آخرين دقايق ديدار با الشرطه، توانست سه امتياز اين ديدار را کسب کند تا به عنوان نخستين تيم، راهي مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا شود.
در تنها ديدار دور سوم گروه A رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، تيم هاي الاهلي عربستان و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که اين ديدار با يک گل به سود نماينده عربستان به پايان رسيد.
در اين ديدار، تيم الشرطه برخلاف انتظار بسيار خوب ظاهر شد و حتي در دقيقه 33 نيمه نخست نيز يک فرصت فوق العاده توسط کرار عامر به دست آورد که ضربه مدافع پيش تاخته الشرطه را محمد العويس سنگربان الاهلي به زيبايي مهار کرد.
در حاليکه اين بازي در نيمه اول رو به اتمام بود، الاهلي صاحب يک فرصت شد که دريبل دو طرفه مارکو مارين به دست علا علي موهاوي مدافع الشرطه برخورد کرد و داور مسابقه کارت زرد دوم را به او نشان داد تا نماينده عراق 10 نفره شود.
در نيمه دوم و در حاليکه انتظار مي رفت الاهلي از يک يار بيشترش استفاده کند، اما بازهم اين الشرطه بود که موقعيت هاي خوبي را بر روي دروازه نماينده عربستان خلق کرد که در يک مورد ضربه سر سعد ناطق مدافع پيش تاخته الشرطه به تير دروازه حريف برخورد کرد تا عراقي ها در باز کردن دروازه الاهلي ناکام باشند.
در حاليکه بازي با نتيجه بدون گل رو به پايان بود، الاهلي در دقيقه 87 روي يک کار تيمي صاحب يک موقعيت شد و عبدالرحمن غريب پس از پشت سر گذاشتن مدافع الشرطه، توپ را به مارکو مارين رساند و اين بازيکن آلماني با يک ضربه بغل پا دروازه احمد باسيل سنگربان الشرطه را باز کرد تا نماينده عربستان با پيروزي در اين ديدار، صعودش به مرحله بعدي را قطعي کند.

هم اکنون در جدول رده بندي گروه نخست اين رقابت ها، الاهلي با کسب 6 امتياز در صدر جدول قرار گرفت و صعودش را به دور بعد قطعي کرد. استقلال به رده دوم صعود کرد و الشرطه نيز در رده سوم و آخر گروه قرار گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره