نماد آخرین خبر

برومند: حواشی بازگشت استراماچونی یک جام از ما گرفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
برومند: حواشی بازگشت استراماچونی یک جام از ما گرفت

تسنيم/ دروازه‌بان پيشين تيم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که حواشي بازگشت آندره‌آ استراماچوني يک جام را از استقلال فت.
پرويز برومند درباره اظهارات آندره‌آ استراماچوني مبني بر عدم پيشنهاد باشگاه استقلال به او، اظهار داشت: يکسري نکات وجود دارد که نبايد ناديده گرفته شود. استراماچوني سال قبل از ايران رفت و مشخص بود که پشيمان شده است و مي‌خواهد برگردد. مديريت استقلال و استراماچوني تصميم به همکاري گرفتند که بنا به دلايلي اين اتفاق نيفتاد و استقلال بايد به فکر مربي جديد باشد.
وي افزود: به نظرم، کسي بايد سرمربي استقلال شود که استقلالي بوده و مورد حمايت قرار بگيرد. متاسفانه به خاطر حواشي بازگشت آندره‌آ استراماچوني به استقلال، يک جام را از اين تيم گرفتند. اين حواشي دامنگير استقلال شد و هنوز هم ادامه دارد. 
دروازه‌بان پيشين تيم فوتبال استقلال درباره مطرح شدن گزينه‌هايي چون الکساندر نوري گفت: اگر قرار باشد نوري بيايد، زوج فرهاد مجيدي و نامجومطلق بهتر است، پولي که صرف هزينه براي آوردن نوري مي‌کنند نصف آن را صرف مربيان داخلي کنند. براي استقلال هم مجيدي مي‌تواند گزينه مناسبي باشد هم نامجومطلق.
وي در پايان يادآور شد: نبايد از قانون من در آوردي منع جذب بازيکن يا مربي خارجي گذشت. خدا کند اين مسئله به گوش دنيا نرسد که آبروي ما خواهد رفت. مگر مي‌شود در دنياي حرفه‌‌اي دنبال اين مسائل باشيم؟

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره