برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تیشه به ریشه صنعت نفت آبادان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تیشه به ریشه صنعت نفت آبادان

آخرين خبر/ دراگان اسکوچيچ هرگز فکر نمي کرد ترک صنعت نفت، پاياني براي اين تيم باشد و حواله خوشبختي را به مرد کروات هديه بدهد.

به گزارش فوتبالي، اسکوچيچ بعد از ترک صنعت نفت راهي تيم ملي شد که اين تيم بعد از رفتن مربي کروات، بهنام سراج را روي نيمکتش نشاند و بدترين دوران حضورش در ليگ برتر را سپري کرد و در يک کلمه، حتي يک جرعه آب خوش هم از گلويش پايين نرفت و گويا نخواهد رفت.
صنعت نفت، تيم سوم نيم فصل اول بود و فقط عملکردي ضعيف تر از پرسپوليس و استقلال داشت. آنها 29 امتياز از 15 بازي گرفتند: درست به اندازه استقلال و فقط 2 امتياز کمتر از پرسپوليس. همين تيم اما در نيم فصل دوم فقط بهتر از ماشين سازي نتيجه گرفت و با 9 امتياز از 15 بازي، تيم پانزدهم جدول شد. 20 امتياز کمتر گرفتن يعني اسکوچيچ با ترک صنعت نفت، تيشه به ريشه اين تيم زد و مديران تيم و مشکلات مالي هم تير خلاص را به ترکيب تيمي شليک کرد که بي ترديد، گوشه اي از جذابيت هاي تاريخ ليگ برتر است.
با هر زجري که بود، ليگ نوزدهم تمام شد ولي گويا ليگ بدتري در انتظار آباداني هاست. صنعت نفت در کنار استقلال و تراکتور، يکي از 3 تيمي است که براي ليگ بيستم سرمربي ندارد و بدتر اينکه خبر و شايعه و گمانه زني اي درباره مربي اش هم به گوش نمي رسد.
آخرين برگ اين تراژدي هم اتفاقي است که صنعت نفت را خالي از هر بازيکني مي کند. بهترين بازيکنان صنعت نفت در ليگ نوزدهم چه کساني بودند؟ نفر اول، عيسي آل کثير بود که حالا پيراهن پرسپوليس را به تن دارد. ناصر سالاري که بهترين فصل فوتبالي اش را سپري کرده بود راهي مس رفسنجان شد. محمد دريس جوان که هرگاه بازي کرد، خوب نشان داد همين امروز با پيکان قرارداد بست. ميلاد جهاني به عنوان گلسازترين بازيکن ليگ نوزدهم، فصل بعد را در ذوب آهن و اصفهان سپري مي کند. عقيل کعبي که نيم فصل از استقلال پيشنهاد مالي خوبي داشت ولي صنعت نفت اجازه جدايي اش را نداد، ليگ بيستم را با پيراهن مس رفسنجان مي گذراند. محمد قريشي راهي ذوب آهن شده، مسلم مجدمي به قطر مي رود تا براي معيذر بازي کند، سيروان قرباني تصميم گرفته فوتبالش را در کويت ادامه دهد، جعفر سلماني مي خواهد براي پورتيموننزه بازي کند و رضا جبيره جوان را هم فصل بعد به عنوان بازيکن پيکان خواهيم ديد.

صنعت نفت، بخش مهمي از عشق و علاقه مردم آبادان بوده و هست. بي ترديد، اتفاقات فعلي که براي اين تيم افتاده، به قدري مردم آبادان را زجر داده و مي دهد که آنها در طول جنگ هم متحمل آن نشده اند.  

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره