نماد آخرین خبر

رونمایی مانچینی از هدف مهم تیم ملی ایتالیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ روبرتو مانچيني، سرمربي تيم ملي ايتاليا مي‌گويد که آنها سال آينده براي قهرماني در رقابت‌هاي يورو خواهند جنگيد.
 چند روز پيش ايتاليا در چهارچوب رقابتهاي ليگ ملت هاي اروپا به مصاف هلند رفت و نهايتاً موفق شد با يک گل حريف خود را شکست دهد. اين پيروزي اما به دليل مصدوميت نيکولو زانيولو به کام شاگردان روبرتو مانچيني تلخ شد. اين ستاره جوان يک بار ديگر با مصدوميت از ناحيه رباط صليبي روبه‌رو شد بايد چند ماه ديگر دور از ميادين باشد.
ايتاليا که در رقابت‌هاي مقدماتي يورو 2020 عملکرد خيره کننده اي از خود را داد و با اقتدار کامل به اين مسابقات صعود کرد، حالا يکي از مدعيان قهرماني اين مسابقات که سال آينده برگزار خواهد شد، تلقي مي شود؛ موضوعي که سرمربي آتزوري يعني روبرتو مانچيني نيز به آن تاکيد کرده است.
مانچيني در اين باره گفت: " ما براي پيروزي پا به مسابقات مي گذاريم چرا که ايتاليا هميشه بايد اينگونه باشد؛ حتي اگر اينطور به نظر نرسد که ما جزو تيم‌هاي مدعي هستيم. با وجود داشتن يک تاريخچه بزرگ به دنبال کسب بهترين نتيجه هستيم.
در مورد زانيولو اما بايد بگويم که من چند روز پيش با او صحبت کردم و اميدوارم که هرچه سريعتر اين بازيکن را در ميدان ببينم. او جوان است و اين فرصت را دارد تا ريکاوري کند و براي رقابت هاي يورو آماده باشد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره