برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

واکنش گل‌محمدی به شکست پرسپولیس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش گل‌محمدی به شکست پرسپولیس

ايسنا/ سرمربي پرسپوليس مي‌گويد داور ديدار تيمش با الدحيل به راحتي از خطاي پنالتي بازيکن رقيب گذشته و آن را ناديده گرفته است.
يحيي گل‌محمدي، سرمربي پرسپوليس بعد از شکست تيمش مقابل الدحيل در نشست خبري اظهار کرد: نتيجه دلخواه خودمان را به دست نياورديم. متاسفانه نتوانستيم در اين ديدار موفق شويم. مشکلاتي در گرفتن نتيجه مطلوب داشتيم از جمله خستگي بازيکنان که در نتيجه آن، بازي با کيفيتي را شاهد نبوديم. اين موضوع بي‌ارتباط با فشردگي مسابقات نيست که در هشت روز سه بازي انجام داديم.
وي ادامه داد: بازي را در شرايطي باختيم که به حريف موقعيت نداده بوديم و سر يک ضربه پنالتي شکست خورديم. ضمن اينکه فکر مي‌کنم داور مي‌توانست خطا روي مهاجم ما را پنالتي اعلام کند اما خيلي راحت از اين صحنه گذشتند.
سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: در وضعيت کنوني فقط بايد به فکر ريکاوري و بازي بعد باشيم. بازي سختي با الشارجه داريم و مهم اين است که تمرکزمان را حفظ کنيم و مقابل شارجه به پيروزي برسيم.
او درباره موقعيت‌هاي از دسته رفته تيمش در اين ديدار گفت: بايد دقت خودمان را بالا مي‌برديم و حداقل، ضربات را محکم‌تر مي‌زديم. متاسفانه موقعيت‌هاي خيلي خوبي را از دست داديم. اينکه در بازي به اين سنگيني چنين موقعيت‌هايي به دست آورديم،  واقعا جاي خوشحالي دارد اما در هر صورت بايد از آن‌ها به خوبي استفاده کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره