برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

استقلال - پاختاکور ازبکستان؛ پسران آبی ایران در مسیر موفقیت آسیایی

منبع
فارس
بروزرسانی
استقلال - پاختاکور ازبکستان؛ پسران آبی ایران در مسیر موفقیت آسیایی

فارس/ تيم فوتبال استقلال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شنبه در کشور قطر به مصاف پاختاکور ازبکستان مي رود.
تيم استقلال ايران با انجام يک بازي منسجم،تاکتيکي و تماشاگر پسند توانست تيم قدرتمند الاهلي عربستان را سه بر صفر شکست بدهد و مقتدرانه به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند. بازي مقتدرانه اين تيم سبب خشنودي هوادارانش شد و از نقش مجيد نامجو مطلق نمي توان به راحتي گذشت. مجيد نامجو مطلق سرمربي که با فداکاري و در حاليکه فرهاد مجيدي تيم را رها کرد و رفت و هيچکس حاضر نبود روي نيمکت اين تيم به صورت موقت بنشيند سکان هدايت استقلال را بر عهده گرفت. آن هم در حاليکه مديران باشگاه به دنبال گزينه هاي خارجي براي جانشيني فرهاد مجيدي بودند!
نامجو مطلق در بازي با الاهلي نشان داد که توانايي فني خوبي دارد و اگر به او اعتماد شود مي تواند استقلال را به ساحل آرامش برساند. ترکيب و تاکتيک استقلال در ديدار با الاهلي هوشمندانه انتخاب شد. آبي پوشان ايراني اگر مثل همان بازي با الاهلي با انگيزه، جنگنده ،دونده بازي کنند و در خدمت تيم باشند شکست دادن پاختاکور دور از دسترس پسران آبي ايران نيست.
پاختاکور در بازي با شهرخودرو نشان داد تيمي خطرناک است که در خط حمله اش مهاجمان زهرداري چون سران و ماشاريپوف را دارد. نبايد اين تيم را دستکم گرفت. فراموش نکنيم که اگر بازيکنان الهلال عربستان کرونا نگرفته بودند در آنصورت استقلال مجبور بود در اين مرحله هم با يک حريف عربستاني ديگر روبه رو شود و از اين نظر شانس با استقلال همراه بوده است. الهلال قهرمان فصل قبل مسابقات تيمي قدرتمندتر از پاختاکور بود اما بازيکنانش به کرونا مبتلا شدند و در نهايت کنفدراسيون فوتبال آسيا اين تيم را از رقابت ها کنار گذاشت.
استقلال ميليچ را به دليل محروميت در مسابقه  با پاختاکور در اختيار نخواهد داشت و از طرفي ووريا غفوري کاپيتان آبي پوشان در بازي با الاهلي مصدوم شد و مشخص نيست او در اين بازي حضور خواهد داشت يا نه. ويژگي آبي پوشان در قطر مي تواند اتحاد و همدلي تيمي باشد تا اين عنصر مهم بتواند حاشيه هاي مديريتي باشگاه را در هفته هاي اخير پوشش بدهد.
استقلال اگر با نامجو مطلق از سد پاختاکور عبور کند که مي تواند چنين کند به جمع 8 تيم برتر رقابت هاي ليگ قهرمانان 2020 راه پيدا خواهد کرد که در صورت حمايت خوب تيم مي توان به موفقيت استقلال در آسيا اميدوار بود و حتي روياي کسب ستاره سوم آسيايي شايد رويايي دست نيافتني در اين فصل نباشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره