برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

ورزش 3/ هافبک مطرح و اسپانيايي السد نيز نتوانست گره از مشکلات هم وطنش باز کند و شب کم فروغي داشت.
 تيم السد قطر با يکي دوجين ستاره نامدار و گران قيمت، نتوانست از پس پرسپوليس بربيايد و شاگردان گل محمدي مزد بازي خوب خود را گرفتند و اين تيم قدرتمند را شکست دادند.
عيسي آل کثير خريد جديد سرخپوشان پس از اينکه دو بار تير دروازه سعدي الشيب را به لرزه درآورد، بالاخره توانست با يک ضربه سر توپ را به تور دروازه سنگربان تيم ملي قطر بچسباند تا پرسپوليس راهي مرحله يک چهارم نهايي شود.
سانتي کازورلا ستاره سابق تيم ملي اسپانيا و باشگاه ويارئال که به تازگي به جمع سفيد پوشان السد پيوسته است، يکي از اميدهاي تيم ژاوي براي برتري بر پرسپوليس بود.  اما اين بازيکن اسپانيايي شب کم فروغي را پشت سر گذاشت و خط هافبک سرسخت پرسپوليس اجازه خودنمايي به اين بازيکن گران قيمت را نداد. 
کازورلا در ديدار مقابل پرسپوليس 79 درصد پاس هايش درست بود که اين آمار نسبتا پايين نشان از قطع توپ هاي اين بازيکن توسط هافبک ها و مدافعين پرسپوليس دارد. علاوه بر اين، کازورلا در ديدار امشب هرگز نتوانست براي هم تيمي هايش پاس کليدي بسازد و در زمينه گلسازي ناکام بود.


اين بازيکن اسپانيايي در جدال با بازيکنان پرسپوليس هرگز موفق به انجام دريبل نشد و تنها 2 بار به سمت دروازه لک شوت زني کرد که يک مورد آن در چارچوب بود که به خوبي توسط سنگربان پرسپوليس مهار شد.
به هر حال هزينه سنگين سران السد براي به خدمت گرفتن کازورلا حداقل در ديدار امشب مقابل پرسپوليس به کار اين تيم نيامد و قطري ها با وجود تيم گران و بازيکنان با کيفيت، مغلوب بازي خوب شاگردان گل محمدي شدند و از اين رقابت ها خداحافظي کردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره