برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کریمی: محرم بهترین کادر را انتخاب می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کریمی: محرم بهترین کادر را انتخاب می‌کند

ورزش 3/ محمود کريمي مي‌گويد به دعوت محرم پاسخ مثبت داده ولي مي‌گويد از او خواهش کرده که کادري قوي براي حضور قدرتمند در مسابقات داشته باشد.
شب گذشته بود که محرم نويدکيا به طور صريح و البته کاملا صميمانه از محمود کريمي براي حضور در کادر فني سپاهان دعوت کرد و از او خواست تا به او پاسخ مثبت بدهد.
اين دعوت در شرايطي مطرح مي شود که محمود کريمي پيش تر و پس از پايان همکاري ناموفق با زلاتکو کرانچار اعلام کرده بود قصدي براي بازگشت به فوتبال ندارد.
با اين وجود حالا و ساعاتي پس از صحبت هاي محرم نويدکيا، محمود کريمي در گفتگويي کوتاه با "ورزش سه"، به دعوت او که برادرانه از همبازي سابق خود مطرح شد، پاسخ مثبت داده و اينطور حرف هايش را در اين مورد آغاز کرد و گفت:« من برادرانه تصميم گرفتم که به محرم کمک کنم.»
او سپس به نکته اي اشاره کرد و افزود:« من به محرم گفتم که نياز داريم که يک کادر فني قوي داشته باشيم. به جز من محرم در حال صحبت با چند مربي کارکشته است. هنوز هيچ اسمي مطرح نيست ولي قرار است آقاي تکسيرا که يک مربي خوب و با دانش است و محرم از او در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در قطر راضي بوده است، او خواهد ماند. احتمالا يک آدم قوي ديگر به کادر فني اضافه خواهد شد. هواداران خيالشان راحت باشد که محرم نويدکيا کادري با تجربه و خوب خواهد داشت.»
محمود کريمي با انتشار اين استوري تاکيد کرد هنوز  هيچ مربي‌اي براي حضور در کادر فني سپاهان با محرم نويدکيا به توافق نرسيده است. او در مصاحبه خود توضيح داد که صحبت هايي با يکي دو مربي در جريان است ولي هنوز به نتيجه قطعي نرسيده است.

کريمي که پيش تر در دوران کرانچار هم با اين مربي کروات همکاري داشت، با اشاره به آن دوران بر داشتن کادري قوي براي موفقيت سپاهان اشاره کرد و تاکيد داشت:« در آن زمان هم قرار بود يک مربي کروات به تيم اضافه شود. متاسفانه ايشان نيامد و به العين رفت. به هر حال در آن زمان تيم ما از نظر کادر فني ناقص ماند. متاسفانه يکي از مشکلاتي که در آن سال داشتيم، همان بود. من از محرم خواهش کردم که کادري قوي ببندد. البته خودش هم مي داند و به اين موضوع واقف است که چطور کادرش را ببندد.»
با اين وصف بايد محمود کريمي بازيکن سابق طلايي پوشان که يکي از محبوب‌ترين چهره‌هاي تاريخ باشگاه سپاهان است هم به ترکيب جديد تيم فوتبال سپاهان اضافه کرد و منتظر ماند تا مشخص شود چه چهره اي به عنوان دستيار اول در کنار محرم کارش را شروع خواهد کرد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره