logo

بشار باید کارت زرد می‌گرفت

منبع
فارس
بروزرسانی
بشار باید کارت زرد می‌گرفت

فارس/ رئيس اسبق کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: در نيمه دوم بشار رسن به دليل شبيه‌سازي بايد از داور کارت زرد مي‌گرفت.
حسين عسگري در مورد قضاوت محمدتقي جعفري در نيمه دوم بازي پرسپوليس و النصر اظهار داشت: بازي در نيمه دوم بسيار سنگين‌تر بود و داور به بازيکنان دو تيم کارت زرد نشان داد. اميري به دليل خطايي که انجام داد نبايد کارت زرد مي‌گرفت اما در نيمه اول او خطايي داشت که داور مي‌توانست او را با کارت زرد جريمه مي‌کرد.
وي افزود: در يک صحنه از نيمه دوم توپ برگشتي به دست بازيکن پرسپوليس در محوطه جريمه برخورد کرد که داور به درستي ادامه بازي را اعلام کرد و هيچ پنالتي براي النصر رخ نداد. اما احسان پهلوان خطايي کرد که حداقل جريمه‌اش کارت زرد بود و اگر خطاي او شدت بيشتري داشت داور مي‌توانست او را با کارت قرمز جريمه کند اين خطا مثل خطايي بود که ماشاري پف روي کاميابي‌نيا در بازي پرسپوليس و پاختاکور مرتکب شد. البته احسان پهلوان شدت خطايش کمتر از آن بود و حداقل جريمه‌اش کارت زرد بود.
عسگري گفت: متأسفانه ما ايراني‌ها به خصوص گزارشگر مجري تلويزيون عادت جوسازي عليه داور داريم خب قطعاً ما پرسپوليس را بيشتر از اين داور دوست دارم اما بايد کلاه خود را قضاي کنيم و بدانيم که داور قضاوت يکنواختي را انجام داده و اگر اشتباهي هم داشته اشتباهات يکسويه نبوده است. يکي از مهم‌ترين مسائل در داوري اين است که داور قضاوت يکنواختي داشته باشد. البته در دقيقه 88 بشار رسن به دليل شبيه‌سازي که انجام داد مي‌توانست کارت زرد از داور بگيرد که داور اين کار را نکرد و در کل قضاوت داور سنگاپوري خوب بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره