برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست آسیا

منبع
مهر
بروزرسانی
پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست آسیا

مهر/ بعد از تساوي دو تيم فوتبال پرسپوليس ايران و النصر عربستان در پايان ۹۰ دقيقه و وقت‌هاي اضافه، تعيين برنده اين بازي به ضربات پنالتي کشيد.
تيم هاي فوتلال پرسپوليس ايران و النصر عربستان در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم رفتند که اين بازي در پايان ۹۰ دقيقه با نتيجه تساوي يک - يک خاتمه يافت. به اين ترتيب بازي به وقت هاي اضافه کشيد و بعد از تداوم اين تساوي در دو زمان ۱۵ دقيقه، کار به ضربات پنالتي کشيد.
 حمدالله عبدالرزاق (۳۶ - پنالتي) براي النصر و مهدي عبدي (۴۲) براي پرسپوليس گلزني کردند.
پرسپوليس در اين مسابقه باوجود محروميت يکباره عيسي آل کثير و شوک به سرخپوشان، بازي برابري را با نماينده عربستان انجام داد و حتي در زمان هايي از مسابقه مي توانست از حريفش پيش بيافتد. 
پرسپوليس در نيمه نخست روي خطاي بشار رسن به تيم النصر يک ضربه پنالتي داد و حمدالله اين پنالتي را به گل تبديل کرد. سه دقيقه پيش از پايان نيمه نخست، مهدي عبدي جانشين آل کثير توانست گل تساوي را به ثمر برساند تا خيال پرسپوليس تا اندازه زيادي راحت شود.
در نيمه دوم هم النصر و هم پرسپوليس صاحب موقعيت هاي خوبي براي گلزني شدند اما تلاش آنها براي به ثمر رساندن گل دوم ثمري نداشت.

در وقت اضافه نخست، احسان پهلوان بازيکن پرسپوليس با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد تا پرسپوليس ۱۶ دقيقه باقيمانده را با يک بازيکن کمتر ادامه بدهد.
پرسپوليس در وقت اضافه دوم مي توانست با حرکت سيامک نعمتي به گل برسد ولي موقعيت او هم از دست رفت تا ضربات پنالتي تعيين کننده فيناليست غرب آسيا شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره