برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آنها که برانکو را فراری دادند، تو دهنی خوردند!

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آنها که برانکو را فراری دادند، تو دهنی خوردند!

خبرآنلاين/ رئيس اسبق فدراسيون فوتبال مي‌گويد تائيد نمي‌کند که در جام‌جهاني تو چشم دايي نگاه کردند و پاس ندادند.
 محمد دادکان در تازه ترين گفتگوي خود نکات مهمي را به زبان آورد. او درباره ماجراي بي توجهي علي کريمي به احمدي نژاد رئيس جمهور وقت هم حرف زد. گزيده‌هايي از مصاحبه‌هاي دادکان را مي خوانيد؛
*صد در صد از داخل ايران به فيفا گرا مي‌دهند.
*مي گويند من به فيفا گرا دادم ايران تعليق شود؟ اگر من چنين قدرتي داشتم که رئيس جمهور اين مملکت مي شدم. اگر من اينقدر قوي هستم چرا الان من را گوشه خانه نشانده ايد؟ خب من را بياوريد تا مشکل‌تان را در فيفا حل کنم. نماينده مجلسي که اين حرف را زده، نمي داند و حرف مي زند. در ضمن دوره من فوتبال تعليق نشد. اين خود فيفا بود که به فدراسيون نامه نوشت دادکان رئيس قانوني است. اگر تعليق شده بوديم چطور رفتيم قطر و بازي کرديم؟
*اگر دو ساختمان استقلال و پرسپوليس را نخريده بوديم الان بايد گوشه خيابان قرارداد مي بستند!
*برانکو بعد از جام جهاني شکايت کرد چون 10 درصد از پاداش صعود را بايد به او مي دادند که ندادند. وگرنه دستمزدش را کامل از ما گرفت. پول جام جهاني هم که بعدا آمد و من نبودم.

*مصطفوي مي گفت 20 دقيقه با علي آبادي نشستم و اندازه 20 سال ياد گرفتم. تا جايي که من مي دانم پيش علي آبادي مي رفتي، هر چيزي را هم که بلد بودي، از يادت مي رفت!
*مصطفوي به فيفا نامه زد که دادکان، نوآموز و پهلوان از ايران رفته اند و ديگر اينجا نيستند! نامه را خود فيفا براي من فرستاد. اين را زده بود که يک وقت نوآموز که نايب رئيس بود جانشينم نشود. بعدها البته از من حلاليت طلبيد.
*مديران استقلال و پرسپوليس را وادار مي کنند تا دروغ بگويند.
*آقاي مدير چرا خودت را خراب مي کني؟ قشنگ بگو پول نداريم. چه اشکالي دارد؟
*من دقت نکردم که علي کريمي به آقاي احمدي نژاد بي توجهي کرده باشد. اينکه کسي بي احترامي کرده را واقعا من نديدم. اگر مي ديديم که سفت به شما مي گفتم.
*يادم هست لباس تيم ملي نونهالان را به آقاي احمدي نژاد داديم چون سايز دکتر کوچک بود.
*علي کريمي و علي دايي در جام جهاني با هم سر و سنگين بودند. من هم هيچوقت به حرف يکي از طرفين گوش نمي کردم. مي دانستم اختلاف دارند ولي فراموش نکنيد هر دو براي اين فوتبال زحمت کشيدند.
*علي آبادي مي گفت دايي، يحيي گل محمدي و سهراب بختياري زاده را به جام جهاني آلمان نبريد که من گفتم به فدراسيون و سرمربي تيم ملي ربط دارد نه شما. هر سه را هم به جام جهاني برديم. در جام جهاني هم ديديد که گل محمدي و سهراب گل زدند. علي آبادي نظرش اين بود که دخالت کند.
*من تائيد نمي کنم که تو چشم دايي نگاه کرده باشند و پاس نداده باشند. شايد اختلاف بود ولي من چنين چيزي را تائيد نمي کنم.
*آنهايي که برانکو را از ايران فراري دادند بعد از چند سال و با موفقيت او در ايران، تو دهني بزرگي خوردند.
*بعد از جام جهاني 2006 جوي درست کرده بودند که برانکو فرار کند. او به من گفت اگر مي شود ايران نيايد که خودم به او نامه نوشتم همراه تيم به ايران نيا.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره