برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خشم کونته از سوالات مکرر درباره هافبک دانمارکی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ آنتونيو کونته، سرمربي اينتر مي‌گويد که اين تيم مقابل جنوا يک نمايش بسيار خوبي ارائه داده است.
بعد از شکست تلخ هفته گذشته اينتر مقابل ميلان در دربي دلامادونينا، اين تيم امشب از سري مسابقات هفته پنجم سري آ مهمان جنوا بود و در نهايت موفق شد با ارائه يک نمايش خوب و منطقي با دو گل حريف خود را شکست دهد. نراتزوري با اين برد 10 امتيازي شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد.
آنتونيو کونته، سرمربي اينتر بعد از پيروزي تيمش مقابل جنوا گفت: " ما از ابتدا کنترل بازي را در اختيار داشتيم اما گاهي اوقات شما موفق مي‌شويد گل زودهنگام را به ثمر برسانيد و در برخي موارد نه. فکر مي‌کنم که تيم ما از تعادل کافي برخوردار است و اين گونه نيست که همه بازيکنان صرفاً فقط حمله کنند."
روملو لوکاکو در بازي امشب نيز به عملکرد فوق‌العاده خود ادامه داد و موفق شد يک بار ديگر براي اينتر گلزني کند. آنتونيو کونته درباره عملکرد اين مهاجم بلژيکي گفت: " لوکاکو نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت است. من هميشه در گذشته اذعان مي کردم که او يک الماس خشن است که دوست داشتم با وي کار کنم. او در حال تلاش کردن است و شما مي توانيد اين موضوع را کاملاً متوجه شويد."
کونته درباره کريستين اريکسن نيز گفت: "فکر مي‌کنم که شما بيش از حد روي مسئله اريکسن تمرکز کرده ايد. شما از ژانويه به اين مسئله توجه داريد و دائماً در اين باره سوال مي کنيد. او مانند ديگر اعضاي تيم است و اگر شايسته بازي کردن باشد اين اتفاق رخ مي‌دهد و در غير اين صورت نه. شما ويژگي هاي اريکسن را مي دانيد و من قصد دارم بهترين بازدهي را از او بگيرم اما دوست ندارم شما سعي کنيد که من درباره او بد بگويم و از ديگر بازيکنان تعريف کنم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره