برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گاتسالوف در چه شرایطی به ایران می‌آید؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گاتسالوف در چه شرایطی به ایران می‌آید؟

تسنيم/ کشتي‌گير سرشناس روسي که سال گذشته تابعيت ارمنستان را گرفته، تنها در شرايطي حاضر است در ليگ ايران کشتي بگيرد که دور برگشت اين رقابت‌ها بعد از جهاني ۲۰۲۰ صربستان برگزار شود.
حاجي مراد گاتسالوف کشتي‌گير مسلمان تيم ملي روسيه در سال‌هاي گذشته بود که پيش از سيطره رشيد سعدالله اف در 97 کيلوي کشتي دنيا، او حرف اول اين وزن را در مسابقات جهاني و المپيک مي‌زد.
گاتسالوف که به لحاظ اخلاقي نيز يکي از کشتي گيران طراز اول بوده، سال گذشته در شرايطي که تمريناتش را بار ديگر براي بازگشت به کشتي آغاز کرده بود، پيشنهاد ارمنستاني‌ها را پذيرفت و تابعيت اين کشور را براي کشتي گرفتن دريافت کرد.
او قرار بود براي تيم ملي ارمنستان در وزن 97 کيلوگرم سهميه المپيک بگيرد تا نماينده اين کشور در بازي‌هاي المپيک 2020 توکيو باشد که کرونا بساط مسابقات گزينشي را برچيد و در ادامه المپيک نيز يک سال به تعويق افتاد.
گاتسالوف اين روزها در روسيه تمريناتش را پشت سر مي‌گذارد. او پيشنهادي نيز از ليگ ايران براي کشتي گرفتن دريافت کرده که ضمن اعلام پيشنهاد مالي‌اش، اعلام کرده اگر اين مسابقات بعد از رقابت‌هاي جهاني 2020 صربستان برگزار شود، حاضر به کشتي گرفتن در ليگ برتر ايران خواهد بود.
پيش از اين سازمان ليگ اعلام کرده بود که در صورت برگزاري مسابقات جهاني بلگراد، دور برگشت و نيمه نهايي و فينال ليگ برتر آزاد و فرنگي نيز در پايان اين مسابقات در دي ماه به انجام خواهد رسيد. اگر به دليل کرونا نيز پيکارهاي جهاني لغو شود، بلافاصله در مورد زمان برگزاري دور برگشت ليگ اطلاع رساني خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره