برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمایت دکتر نوروزی از دکتر ستوده/ معاون پزشکی استقلال هم جدا شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حمایت دکتر نوروزی از دکتر ستوده/ معاون پزشکی استقلال هم جدا شد

آخرين خبر/ حواشي اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه هنگام بازگشت کاروان استقلال به ايران کماکان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالي، همانطور که قبلا هم گزارش هايي درباره حاشيه هاي استقلالي ها در فرودگاه دوحه منتشر کرده بوديم ظاهرا اين حاشيه ها همچنان ادامه دارد و امروز منجر به جدايي کادر پزشکي استقلال از باشگاه استقلال شده است.
دو بازيکن تيم- محمد دانشگر و فرشيد اسماعيلي- به خاطر ماجراي مربوط به خريد قليان سنتي در دوحه با ماساژور تيم درگير مي‌شوند و حرفهايي مي‌زنند که شديدا باعث ناراحتي ماساژور تيم مي‌شود. از طرف ديگر سيدحسين حسيني هم به خاطر اينکه دکتر کاوه ستوده خبر مربوط به شکستگي دنده او در بازي استقلال مقابل پاختاکور را تکذيب کرده بود، از دست پزشک استقلال عصباني شد و طوري به دکتر ستوده اعتراض کرده بود که باعث ناراحتي شديد پزشک استقلال شد.
به دليل همين اتفاقات بود که معاونت و کادر پزشکي باشگاه استقلال تصميم گرفت تا زماني که مديران باشگاه با سه بازيکن خاطي برخورد نکنند، در تمرينات اين تيم حاضر نشوند. اگر چه چند هفته قبل، بازيکن خاطي به کميته انضباطي باشگاه استقلال احضار شدند و حتي اخباري درباره کسر بخشي از قرارداد آنها مطرح شد اما گويا محمود فکري از باشگاه خواسته که حسيني و اسماعيلي و دانشگر را جريمه نکند و قيد برخورد با اين سه بازيکن را بزند چرا که اين اتفاق باعث مي‌شود تيم دچار حاشيه شود.
اين اتفاق البته به يک شکل ديگر براي استقلال حاشيه درست کرده چرا که دکتر ستوده پزشک استقلال در واکنش به عدم برخورد باشگاه با سه بازيکن خاطي، تصميم به جدايي از اين باشگاه گرفته است.
او تنها کسي نيست که از استقلال جدا شده و دکتر امين نوروزي معاون پزشکي باشگاه هم در حمايت از دکتر ستوده تصميم گرفته به همکاري چندين و چند ساله اش با استقلال خاتمه دهد.
شنيده‌هاي خبرنگار فوتبالي حاکي از آن است که اين دو نفر در تصميمشان کاملا جدي هستند و خيلي بعيد است که بخواهند دوباره به استقلال برگردند. آنها اميدوار بودند مديران استقلال به شکلي اين ماجرا را مديريت کنند که ديگر هيچ بازيکني به خود اجازه ندهد با اعضاي کادر پزشکي و حتي اعضاي کادر فني و تدارکات استقلال درگير شود منتهي حالا که متوجه شده اند باشگاه چنين تصميمي ندارد، آنها رفتن را به ماندن ترجيح دادند و استعفايشان را تقديم مديريت باشگاه کرده اند.
بايد ديد واکنش مددي سرپرست باشگاه و هيات مديره استقلال نسبت به اين استعفاها چه خواهد بود. بازيکنان استقلال سالهاست طي قراردادي با دکتر امين نوروزي، براي مسايل پزشکي، فيزيوتراپي، درمان مصدوميت از کلينيک دکتر نوروزي که امکانات خوبي براي فيزيوتراپي، درمان و حتي بدنسازي هم دارد استفاده مي‌کنند و حتي پزشکان و فيزيوتراپهاي اين کلينيک در اختيار باشگاه استقلال هستند که با اين استعفا، بايد ديد نحوه همکاري باشگاه استقلال با کلينيک دکتر نوروزي چگونه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره