برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تولد یک ستاره در بارسلونا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تولد یک ستاره در بارسلونا

ورزش 3/ پدري گونزاالس با تنها 17 سال سن، نويد آينده اي درخشان را مي دهد. بارسا حالا از در اختيار داشتن او به خود مي بالد
پدري گونزالس زمستان گذشته بود که از لاس پالماس به بارسلونا پيوست. او نيم فصل دوم را براي تيمش بازي کرد و از تابستان به بارسا ملحق شد. پدري وقتي 16 ساله بود، نخستين بازي خود براي لاس پالماس در دسته دوم اسپانيا را تجربه کرد و همانجا بود که مسئولان رئال و بارسا را متوجه خود کرد ولي در نهايت بارسا حاضر شد 5 ميليون يورو براي اوپرداخت کند و رئال چنين ريسکي را قبول نکرد.
پدري از اولين تمريناتش با بارسا رونالد کومان را شيفته خود کرد و با شروع فصل تبديل به بازيکن اغلب ثابت آبي اناري ها شده است. با 17 سال سن، آندرس اينيستا اولين بازي هايش براي تيم دوم بارسا را تجربه مي کرد و ژاوي هنوز نتوانسته بود يک بازي هم براي تيم اول باشگاه انجام دهد.
پدري اما حالا يک نام شناخته شده در فوتبال اسپانيا و اروپاست. او شب گذشته شايد بهترين بازيکن تيمش برابر يوونتوس بود و حالا مي توان گفت که ستاره اي متولد شده است.
رونالد کومان در مورد او مي گويد:« با توجه به سني که او دارد بايد گفت شکل بازي اش تاثيربرانگيز است. او برابر يونوه شخصيت بالايش را نشان داد و همه بايد از داشتن او خوشحال باشيم.»
پدري چند روز پس از نمايش ضعيفش در ال کلاسيکو با اعتماد کومان دوباره در ترکيب ثابت بارسا برابر يوونتوس قرار گرفت. برابر رئال او در سمت راست خط مياني قرار داشت تا مانع نفوذهاي وينيسيوس و مندي شود اما برابر اين دو يک مغلوب تمام عيار بود.

پدري که تقريبا درتمام پست هاي مياني براي بارسا بازي کرده، شب گذشته برابر يوونتوس همان جايي بازي مي کرد که کوادرادو از يوونتوس قرار داشت. ستاره کلمبيايي برابر پدري حرفي براي گفتن نداشت و يکي از دلايل برتري بارسا بر يووه در ميانه ميدان، همين بازيکن 17 ساله بود. پدري فراتر از ليونل مسي، دمبله و گريزمان ظاهر شد و بيشتر تحسين ها حالا متوجه او شده است.
پدري برابر يوونتوس 41 پاس داد که 39 تاي شان درست بود يعني 95.1 درصد پاس صحيح.
در زمين حريف 32 پاس داد با دقت 91.4 درصدي. 7 توپ از دست داد و 6 بار نيز توپگيري کرد و 2 بار نيز روي او مرتکب خطا شدند.
شايد براي قضاوت در مورد او زود باشد و دادن لقب اينيستاي جديد به او يک اقدام ريسکي؛ ولي در بارسلونا اطمينان دارند که ستاره اي براي يک دهه را جذب کرده اند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره