logo

گمشده این روزهای پرسپولیس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
گمشده این روزهای پرسپولیس

آخرين خبر/ پرسپوليس در فصل گذشته و زماني که بازي هاي اين تيم به دفاع چند لايه حريفان برخورد مي کرد و به نوعي بازي گره مي خورد هافبک مهاجم تاثير گذار اين تيم کار را براي قرمزها به نتيجه مي رساند بازيکني که جاي خالي او در ترکيب تيم کاملا احساس مي شود.
به گزارش فوتبالي، اگر نمايش اين هفته پرسپوليس روبه‌روي سايپا را با مسابقه اول فصل گذشته اين تيم با پارس جنوبي جم مقايسه کنيم، متوجه يک حقيقت بزرگ مي‌شويم. اينکه پرسپوليس در فرم بازي و کيفيت ارائه شده، تيم بهتري بوده اما يک بازيکن تاثيرگذار و کليدي براي عوض کردن نتيجه نداشته است. 
فصل گذشته قرمزها به بردهاي يک هيچ عادت کرده و مهدي ترابي، نقش بسيار مهمي در آن پيروزي‌ها داشت. تصور آن تيم بدون مهدي، عملا غيرممکن بود. شايد اگر ترابي و گل‌هاي سه امتيازي‌اش را از پرسپوليس مي‌گرفتند، آن تيم فصل را در رده‌هاي مياني جدول به پايان مي‌رساند. 
حالا ديگر پرسپوليس اصلي‌ترين مهره‌هايش براي تغيير فاز بازي‌ها يعني ترابي و عليپور را از دست داده است. اين نفرات فعلي هم مهره‌هاي خوبي هستند و مي‌توانند کارهاي بزرگي انجام بدهند اما در يک ليگ فرسايشي، بازيکناني مثل ترابي اهميتي انکارنشدني براي تيم‌شان دارند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره