برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قاسمی‌نژاد: رفتن به پرسپولیس دست من نیست

منبع
همشهري
بروزرسانی
قاسمی‌نژاد: رفتن به پرسپولیس دست من نیست

همشهري/ بهترين بازيکن هفته اول ليگ بيستم که شنيده مي‌شود مورد توجه گل‌محمدي قرار گرفته، مدعي شده بازي براي قرمز‌هاي پايتخت، براي هر بازيکني افتخار است

امين قاسمي‌نژاد که با تصميم مهدي رحمتي ليگ را به‌عنوان مهاجم آغاز کرده و با زدن 2‌گل و دادن يک‌پاس‌گل، شروعي رؤيايي در ليگ بيستم داشته، شنيده مي‌شود مورد توجه پرسپوليس قرار گرفته است. او که در شهرخودرو شاگرد يحيي گل‌محمدي بوده، در گفت‌و‌گو با همشهري مدعي شده رفتنش به پرسپوليس دست خودش نيست و باشگاه شهرخودرو بايد در اين خصوص تصميم بگيرد.
شروع خوبي در ليگ برتر داشتيد. درخصوص پيروزي برابر ماشين‌سازي چه صحبتي داري؟
ما بازي را خوب شروع کرديم و زود هم به گل رسيديم. البته در طول 90 دقيقه فرصت‌هاي خوبي را هم از دست داديم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به حريف بزنيم. هرچند در نيمه دوم اشتباهاتي هم داشتيم و اين باعث شد تا ماشين‌سازي صاحب چند فرصت خوب شود. خوشحالم که در نخستين بازي يک نتيجه خوب گرفتيم ولي جاي هواداران در ورزشگاه خالي بود.
مقابل ماشين 2‌گل زدي و يک‌گل هم ساختي. فکر مي‌کردي در نخستين هفته ليگ برتر چنين عملکرد درخشاني داشته باشي و از سوي خيلي از سايت‌ها به‌عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شوي؟
من امسال يک خط جلوتر آمده‌ام. پارسال به‌عنوان هافبک يا وينگر بازي مي‌کردم ولي امسال با تصميم مهدي رحمتي به‌عنوان مهاجم نوک بازي مي‌کنم که خودم هم بازي در اين پست را دوست دارم. من وقتي به دروازه نزديک‌تر باشم خطرناک‌تر هستم و خوشحالم که در شروع ليگ عملکرد خوبي داشتم. البته قبل از بازي هم اين حس را داشتم که گل مي‌زنم، حتي به يکي از دوستانم گفته بودم که گل مي‌زنم و اين اتفاق هم رخ داد. اين 2 گل را هم به دخترم تقديم مي‌کنم که هميشه از او انرژي مي‌گيرم.
‌با اين شروع رؤيايي به آقاي گلي فکر مي‌کني؟
هر مهاجمي دوست دارد آقاي گل شود. ترجيح مي‌دهم از حالا با اين موضوع ذهنم را درگير نکنم و بازي به بازي جلو بروم.
بعد از چند سال بازي در ليگ برتر، آيا از موقعيت خودت در فوتبال ايران راضي هستي؟
خير، راضي نيستم. سالي که با مربيگري گل‌محمدي سهميه آسيا گرفتيم، 10‌گل زدم و 6‌پاس‌گل دادم و مي‌توانستم به تيم ملي دعوت شوم ولي اين اتفاق رخ نداد. آن زمان مربي تيم ملي کي‌روش بود ولي دعوت نشدم. آن زمان تيم ما عالي بازي مي‌کرد و نتايج بسيار خوبي مي‌گرفتيم ولي حتي يک بازيکن هم از شهر خودرو به تيم ملي دعوت نمي‌شد. به هر حال برخي اتفاقات رخ داد تا نتوانم بيشتر از اين خودم را نشان دهم.
ظاهرا قبل از شروع ليگ پيشنهادهاي خيلي خوبي داشتي؟
چند پيشنهاد خيلي خوب داشتم ولي در نهايت باشگاه و آقا‌مهدي اجازه ندادند جدا شوم.
با توجه به رشد عجيب دستمزد بازيکنان ايراني، اگر از شهر‌خودرو جدا مي‌شدي از اين لحاظ به نفع تو بود. درست است؟
بله، همينطور است. من اگر با شهرخودرو قرارداد نداشتم براي اين فصل قراردادي امضا مي‌کردم که از لحاظ مالي خيلي به سودم مي‌شد. به هر حال قسمت نبود جدا شوم.
‌حتما مي‌داني که رسانه‌ها خبر از تمايل پرسپوليس براي جذب تو داده‌اند و ظاهرا در ليست يحيي گل‌محمدي هستي.
من هم اين خبر را از طريق رسانه‌ها متوجه شدم، ولي تا الان شخصي با من در اين خصوص صحبت نکرده است.
دوست داري به پرسپوليس بروي؟
بازي در پرسپوليس براي هر بازيکني افتخار است ولي اين موضوع دست من نيست، چون با شهرخودرو قرارداد دارم. بايد ديد اگر چنين پيشنهادي به باشگاه برسد، مسئولان و کادر فني چه تصميمي خواهند گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره