logo

ماجرای ۸ دقیقه، ۱۰ نفره بازی کردن استقلال!

منبع
ايلنا
بروزرسانی
ماجرای ۸ دقیقه، ۱۰ نفره بازی کردن استقلال!

ايلنا/ تيم استقلال در حالي گل دوم مقابل فولاد را دريافت کرد که يک بازيکنش را در اختيار نداشت.
استقلال تهران بازي هفته دوم ليگ برتر مقابل فولاد را در حالي واگذار کرد که هنوز چند ساعت از آن بازي هم نگذشته اما حواشي عجيب و غريبي به دنبال خود داشته است.
ابتدا ويديوي از محمود فکري پس از پايان بازي منتشر شد و اکنون هم که مشخص شده بود او با مدافع اين تيم درگيري لفظي داشته است. يک مسأله مورد توجه از بازي استقلال مصدوميت عجيب محمد دانشگر بود.
محمد دانشگر هشت دقيقه مانده بود به پايان بازي روي يک صحنه با تابلوهاي تبليغاتي کنار زمين برخورد مي‌کند و مصدوميتي براي او رخ مي‌دهد که پزشک تيم با برانکارد و کادرپزشکي به مداواي او مي‌پردازند.
پزشک تازه وارد تيم در همزمان شدن درگيري فکري و دياباته در کنار زمين احساس مي‌کند دانشگر مي‌تواند به زمين برگردد و اين مسأله را به سرپرست تيم يعني پرويز مظلومي منتقل نمي‌کند. مظلومي که از اين ماجرا بي خبر بوده فکر مي‌کند دانشگر به زمين بازي بازگشته است.
در همين گير و دار که نيمکت تيم با حواشي درگيري فکري و دياباته سرگرم بود، دانشگر در کنار زمين حضور داشت و به زمين مسابقه بازنگشته بود چون مصدوميتش اجازه نمي‌داد دوباره بتواند بازي کند.

بدين ترتيب او از دقيقه ۸۷ از ترکيب خارج مي‌شود و تا دقيقه ۹۴ که ابتدا قرار بود شيخ جانشينش شود اما در نهايت بابک مرادي به ترکيب اضافه شد که استقلال در همين مدت زمان گل دوم را دريافت کرد و نتيجه بازي را هم در نهايت واگذار کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره