برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت نیمار؛ امید PSG به موفقیت در اروپا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ سرمربي پاري سن ژرمن تاييد کرد نيمار ستاره برزيلي اين تيم در بازي سه شنبه مقابل لايپزيش در ليگ قهرمانان از ابتدا به عنوان بازيکن فيکس به ميدان خواهد رفت.
 در جريان شکست 3-2 پاري سن ژرمن مقابل موناکو در بازي ديشب دو تيم نيمار ستاره برزيلي PSG بعد از مدتي دور بودن از ميادين به دليل مصدوميت به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان رفت ولي نتوانست از شکست تيمش جلوگيري کند. اما سرمربي PSG در پايان بازي تاييد کرد که نيمار روز سه شنبه در ديدار تيمش در ليگ قهرمانان اروپا مقابل لايپزيش به عنوان بازيکن فيکس‌، از ابتدا در ميدان خواهد بود.
توماس توخل در پايان بازي ديشب از عملکرد تيمش در نيمه دوم بازي به تندي انتقاد کرد. اما تنها نقطه مثبت براي PSG در بازي ديشب بازگشت نيمار از مصدوميت بود. نيمار در دقيقه 60 از روي نيمکت برخاسته و به ميدان فرستاده شد. آخرين باري که او با پيراهن PSG بازي کرده بود به بازي مقابل باشاک شهير ترکيه در تاريخ 28 اکتبر برمي گشت.
توخل در پايان بازي به خبرنگاران گفت: " بازي مقابل لايپزيش يک بازي بسيار دشوار خواهد بود. ما حتي اگر اين باز را هم مي برديم در دشواري بازي با لايپزيش تفاوتي ايجاد نمي شد. مجبور بوديم کيليان امباپه را بيرون بکشيم تا ريسک نکنيم. مارکينيوش و نيمار هم دقايقي بازي کردند. نيمار با عزم راسخ تلاش مي کند و در بازي مقابل لايپزيش از ابتدا در ترکيب ما فيکس خواهد بود".


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره